2024. jan 29.

Sárkány, mint kapu

írta: P.Gabriella
Sárkány, mint kapu

58008365-fd01-46f0-8741-587675a745bf.jpeg

Ezt a fotót egy Nővérem küldte nekem. És hűen mutatja, ahogy az elején kapcsolódtam egy állati erőlényhez. Olyan közel kerültünk, hogy lassan az évek során elkezdtünk változni. Mindketten. De tudom már, hogy ez mindössze az önismereti munka része volt. A sárkány együttműködő. És éppen úgy viselkedik a szellemi térben, mint én a fizikaiban, lelkiben. 

5a6d1c09-4b55-443c-b5ee-4b41891309a7.jpeg
Ahogy egyre jobban közelítettem a valós önmagamhoz, lehetőséget kaptam arra, hogy eggyé váljak vele, így lettem alakváltó. Mikor a tér elkezdett illúzióva válni bennem és feladtam minden erőfeszítésem arra, hogy bármit is akarjak, egy egyszerű ‘na én most becsukom a szemem’ szokásos mondat után, kiléptem a térből. Rajta át. 

507d019e-9f87-4431-8aa4-e6e94ebc584e.jpeg
…és ott találkozhattam egy magasabb szintű, intelligensebb Énemmel. Kapuvá vált a sárkány. Ugró ponttá vált. 
Mindegy, hogy kivel kapcsolódsz, milyen formában. De mindig menj tovább, ne rekedj meg magadban. Ahogy fekadod, tágul a tér körülötted, mígnem a szélére érsz és ‘ugrasz’ egy nagyot. Tudatod tágulása a Te kezedben van, nem máséban. 

Szólj hozzá

Sárkány Önismeret Ősbizalom Öntudat Dimenzió kapu Térváltás Önmunka