2023. sze 16.

Életélmény

írta: P.Gabriella
Életélmény

2e8288b8-3b8b-4284-9ee6-da01c8da0bc5.jpeg

Barnag - Angelina Martinez mexikói bába tanító iskolája


(Őszi magazinunkban megjelent írásom)

A remete barlang igen segítő tud lenni. De ha már eleget végeztél önmunkát, önmegismerést, a hócipőd is tele lesz magaddal. Meg az egyedülléttel. És amikor külön jeleket is kapsz, hogy ugyan már!…most nyissál már!…akkor elkezded.
A nyár és még az előtte lévő hónapok is, bővelkedett olyan különleges élményekben, melyek megismételhetetlenek. Minden szépen megszervezve, előre lezsírozva érkezett a terembe. Szinte csak igent kellett mondanom. Mivel a magad felé irányuló munkához, a magod kinyitásához sokszor hirtelen hatások is kellenek, ezért jó nyitni. Emberekre, események felé. Ők aztán megteszik azt, amire a magányodban nem is gondoltál. Sőt a magány még jobban bezár. Milyen szép is a világunk! Minden egyben itt van nekünk.

2c4f2664-625c-4f7f-8477-93c696985ed2.jpeg

Őszi elvonulá - Babarcszőlős - téma: elemek, tisztítás

631e30b3-171b-43cd-847a-d13241a31e8e.jpeg
Téli elvonulás - Babarcszőlős - téma: Magébresztés

c10de97a-0fbc-4f72-97bf-b6e40a371fc1.jpeg
Tavaszi elvonulás - Babarcszőlős - téma: SZERelem


A tavaly őszi, majd az idei téli, tavaszi elvonulások tartása emlékeztettek arra, hogy tudok adni másoknak. Hogy szabad megengednem magamnak a tanítást. A kifelé fordulást. Nagyon jó volt együttműködni a JELENlévőkkel. Különösen megfogott, hogy fériak is megjelentek. Nagyon igyekszem beépíteni a Boldogasszony körökbe is a fériak jelenlétét. Itt nélkülük nem megy. Mert a súrlódásmentes, együttműködő élethez a Földön mindannyiunkra szükség van. Csak másképpen kellene megközelíteni egymást. Bebizonyosodott, hogy a megtanult, vagy magamban felébresztett módszerek átadása bizony használható és előrevivő. Ezért valószínű folyt. köv..

7cadaa8c-0e4a-4682-8ce0-a8a615bc4417.jpeg
Dádpuszta - Megnyitó ceremónia O.Z.O.R.A


Kissé váratlanul bekerültem egy olyan csoportba, akik egy fesztivál megnyitón előszöri, egyedi dolgot szerettek volna létrehozni. Hogy a több tízezres tömeget bevonják a megnyitó ceremóniába. Mit mondjak…besz@rtam. Igen így. Nem túl kultúrált kifejezés, de legjobban mutatja az akkori állapotomat. Aztán a vezetők helytállásával, bölcsességével, tudásával egy olyan kaput nyitottam meg magamban, amire nem is számítottam. Egyszerűen a gyakorlások végére igazán megérezhettem (amit azért már párszor tapasztaltam), hogy mennyire határtalan vagyok. Kozmikus Lényem úgy bekapcsolt, hogy a föld felett lebegtem és az endorfin megugrott rendesen a testemben. …és ezt kiengedtem a tömegre. Azt mondják más volt, mint addig bármelyik megnyitó. Örülök. Kedves barátnőm szerint mintaváltás történt.

3a226107-6507-4ce5-a84a-b3bedfee5d61.jpeg
Öröm ZENélés - Husztót - Paradicsom Fesztivál


Néhány nap pihenő után, máris készülhettünk fizikailag és lelkileg is egy közeli kistermelői fesztiválra is. Ahol segítőként, aztán estefelé a tér lezárásáért zenélő, éneklő kis körért feleltem. Igen felemelőnek és másnak éreztem, mint az évekkel ezelőttieket. Azt hiszem, alkalmaztam azt az élményt, amit az előbbi rendezvényen megéltem és kibontottam magamban.

9d94a4c8-f102-404e-8d1f-d928fa980ee2.jpeg
Duna/Danu - Horány

65f40e42-4067-4282-9c03-07ab7f19e614.jpeg
Angélámmal - Salföld, Bányakert - Csókolom koncert

cefb31b0-094a-4a86-b998-d62588bbf793.jpeg
Salföld, Bányakert - Csókolom koncert


Ezután váratlan kalandozásra kaptam hívást. Ami a buszmegállóba menet egy előttem felrepülő gémmel kezdődött. Nem repült el. Mentem, és kőrözött a fejem felett. És én zokogni kezdtem. A gém, mint erőállat a spirituális emelkedettség jele. Úgyhogy nem volt kérdés. Persze, hogy igent mondtam. Tudod, ugyanazon napon megélni a kanyarban lévő Duna/Danu Istennőt, aztán BalatAnya (Balaton) hatalmas Ősanyai vízbe merülését…kimondhatatlan, megtisztelő, lenyűgöző és felejthetetlen. A viccesen, Káliforniának hívott salföldi, remek, igazán felszabadult, kulturális térért pedig örök hála. Hogy mekkora örömök vannak széles hazánkban és ez mekkora örömöt szabadít fel bennem, azért erre nem voltam felkészülve. Bugyogásba fogott testemben, lelkemben. Csitítani próbáltam, de nem ment. Az itthonba érkezve elöntött a végtelen hála azért a bőségért, melyet megtapasztaltam. Mely segítőként robbant be életembe. Hosszú “emésztés” után tárom most eléd ezeket.Hogy mi a tanulság? Hagyd magad!
Ne rágódj elmúlott dolgokon!
Lépj, amerre hívást érzel!
Ne akadályozd magad a kibontakozásban, holmi megtanult, fejedbe belevert, önző tanítások miatt!
Éldd meg, hogy szabad vagy!
Azt tehetsz, amit akarsz. Csak közben - ha egy mód van rá - ne bánts másokat!
Ennyike.
Az Élet bősége kifogyhatatlan.

Pagonyi Gabriella

A teljes, őszi magazint itt nézheted meg: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=813174200504402&id=100054354895449

Szólj hozzá

Magazin Öröm Önbizalom Önismeret Ősbizalom Önbecsülés Önkifejezés Kiránduli Paradigma váltás Új minta Önmunka ÖnMAGam