2023. sze 05.

Szerelmetes jóga - 3. elem - Öt tibeti rítus

írta: P.Gabriella
Szerelmetes jóga - 3. elem - Öt tibeti rítus

2c230f05-c2cf-4acd-9f86-b9b093ee75e5.jpeg

Ma nem igazán vagyok formában, de ehhez nagyon jö a bevett jó rítus, rutin. Persze ezeket változatatom nhany évente, mert nem szokásom leragadni.
Elképesztő erőt tud adni, ha nap elején mozogsz! 

Ráadásul ahogy elkezded, hétről hétre látod, hogy a ruhaméreted kisebb lesz, az izmaid jeleznek, a kedélyed javul és sokkal többre leszel képes…nemcsak a fizikai térben. Sőt! Szellemi munkánál előírnám. 
Az Ö tibeti, az egy szerelem nálam. Nem is tudom tagadni, hiszen ha megnézed a jóga, mozgás vagy Öt tibeti rítus címszavakat az oldalamon oldalt, akkor erről szól tulajdonképpen. 
A gyakorlat befejezése után, szoktam teve pózt is végezni. Ez még jobban kinyitja a test elülső részét. Mindig viszek egy kis pluszt bele…utána. Ami éppen jól esik. 
Már írtam a 3. elemról regebben. Ezt itt olvashatod.

Kattintva, itt megnézheted a 3. elemet. 

ca3b70f4-735c-42fb-aa4e-b963c6367a86.jpeg

A mai naphoz szilva turmix dukált nekem. Ez kicsit melegítőis, mert a teraszon már kezd hűvös lenni. 
Néhány szem szilva, egy barack, mák, őrölt lenmag, és egy késhegynyi őrölt fahéj. Összeturmixoltam annyi vízzel, hogy nekem iható legyen. 

1f0c2eca-7053-43db-939d-f524a2fff940.jpeg

Szólj hozzá

Mozgás Jóga Smoothie Öt tibeti rtíus