2023. már 24.

Rāmen

írta: P.Gabriella
Rāmen

24621c1e-2a6b-4242-9b72-3cf664b21a25.jpeg

Összeszedtem ami van és nekiláttam. Két nappal ezelőtt éppen ettem hasonlót, ami nagyon ízlett.

Nagyon kevés zsiradékon két gerezd nagyon apróra vágott fokhagymát megforgattam. Egy kávéskanál őrölt gyömbért és késhegynyi erős paprikát zuttyantottam rá. Ezután egy evőkanalnyi szárított szegfűgombát és egy maroknyi szárított vargányát kevertem bele. Vízzel felengedtem es főztem 15 percet. Addig két szál sárgarépát és egy szál petrezselyem gyökeret diagonálisan felszeleteltem és a főzethez adtam. Egy kevés brokkolit megtisztítottam. Külön a szárrészét hasábokra vágtam, majd a leveshez kevertem. Jött még bele egy evőkanál curry. A brokkoli rózsákat a legvégén tettem bele. Meg két szál újhagymát is felszeltem átlósan. Ez is ment a levesbe. Pannis széles metéltet, Átáról főztem még bele, kb. 20 dkg-ot, mad a brokkoli rózsákkal még néhány percet forraltam. Kész. 
Kb. 3-4 fős adag.

Ui.: ha a tésztát üvegtésztával helyettesíted, akkor teljesen vegán,

30c7893c-58f0-408e-9720-691c6434cbfd.jpeg

Szólj hozzá

Konyha Vegetáriánus Vegán Étek