2017. nov 26.

4. rítus

írta: P.Gabriella
4. rítus

images_12.jpg

Ez volt az a rítus, amit a legkevésbé kedveltem az elején. Állandó hátfeszülésem, vállam merevsége, többszörös gerinc sérüléseim,mind-mind akadályoztak abban, hogy energia akadálytalanul áramolhasson. Egyszóval eléggé utáltam. 

iv_ritus_1.jpg

Aztán jött egy fordulat. Mikor már egy ideje csináltam a 21-es sorozatot. Éreztem, hogy jobban áramlik az energia a szakrákon. Ebben a pózban az összes csakra kinyílik. Elkezdett áramolni nagyon erőteljesen az erő. Lassanként kapott képekben meg tudtam oldani a felhalmozódott lelki problémákat és vállam, lapockám kilazult, Gerincem mentén megszűntek az izomcsomók és a hát-, derékfájások is csökkentek. Most már szinte fájdalom nélkül tudok létezni. Kedvetlen mozgásomból , kedveltté lett. 

A pihenő pózban, szintén a három (férfiaknál kettő) altesti kimeneti nyílás záróizmainak összehúzásán és erősítésén fáradozok. 

Jó egészséget!

Szólj hozzá

Mozgás Jóga Öt tibeti rtíus