2016. ápr 01.

öt tibeti rítus (jóga)

írta: P.Gabriella
öt tibeti rítus (jóga)

t5taffirmationswhiledoingtherites_lge.jpg

Megerősítések a gyakorlat alatt:

1. rítus - Tele vagyok energiával

2. rítus - Az elmém tiszta és nyugodt

3. rítus - Hajlékony és befogadó vagyok

4. rítus - Erős és kiegyensúlyozott vagyok

5. rítus - Határozott és ösztönzött vagyok

Folytatva a már megkezdett gondolatomat az egyéni fejlődésről és rugalmasságról, ide kell soroljam kedvenc mozgásomat, az öt tibeti rítust. Tibeti szerzetesek gondosan összeválogatott öt mozgássora, amit heti sorozatszám emeléssel tudok végezni. Ha tetszik maradok a kisebb ismétlésszámnál, ha tetszik megcsinálom mind a 21-et (persze ha lépcsőről-lépcsőre elértem már oda). A rítusokat mindenki, hangsúlyozom, mindenki életkortól, felkészültségtől, nemtől függetlenül képes elvégezni. Alacsony ismétlés számmal, igazán egyszerűek a mozgás formák. Először lassabban és inkább több hétig ismételve végezzük ugyanazt az ismétlésszámot, minthogy kedvünket szegje. A jóga pózok alatt kinyílnak, tisztulnak és egyensúlyba kerülnek a csakráim. Általa tisztulnak gondolataim, gyógyul testem, lelkem. Nem egyszer volt már, hogy sírva végeztem végig a gyakorlatokat, mert olyan erős érzelmi kitörésem volt. Közben jöttem rá, arra, ami már hetek óta foglalkoztat és nem találtam magamba a hibát. Ilyenkor akkora tisztulás és felismerés megy végbe, hogy akár évezredek terheit tudom letenni.  Sejtjeimben elindul a bizsergető energia és szabályosan érzem, ahogy újulnak meg. Valós gyógyulásaim is voltak már. Minden alkalommal a változás és ruganyosság elhatározásával kezdek neki. Megengedem magamnak, hogy minden aminek mennie kell, menjen és aminek jönnie kell, jöjjön. Nem kötöm magamat rossz tudáshoz, csakis Istenhez.

 

Szólj hozzá

Mozgás Jóga Öt tibeti rtíus