2023. aug 22.

Krumpli cicege céklával - könnyű, gyors estebéd

írta: P.Gabriella
Krumpli cicege céklával - könnyű, gyors estebéd

172dd9d9-1eef-426c-bc5b-9f3026c971b4.jpeg

Ebben a hőségben nem igazán ildomos nagyon fűteni, mesterségesen a lakást.  
Előzo nap megfőztem, külön a sárga és külön a veres céklát. Kihűtöttem és hűtőbe ment. Másnap meghámoztam és hosszában felszeltem. 
Két evőkanál tejfölt, egy marék aprőra vágott kaporral, sóval, pici mézzel, borssal és egy teáskanál mustárral összekevertem. Félre raktam. 
Egy marék bulgurt megfőztem sós vízben. 
Négy lilakrumplit, almareszelőn lereszeltem, majd egy sárgarépát sajtreszelőn. Hozzáadtam egy evőkanál tahinit, sót, borsot, fél bögre tekjeskiőrlésű lisztet, három gerezd apróra vágott fokhagymát és egy húsz centis rozmarinszárról lehúzott leveleket, apróra vágva. Összedolgoztam, majd vizes kézzel az előre megmelegített kevés olajban ropogósra sütóttem, közepes lángon. 
…és kész. 

4c91eeb9-7e05-41cf-bb70-ac50d3c29b99.jpeg

65a4ae53-e794-468d-9f02-afa31700b964.jpeg
JÓ ÉTVÁGYAT!

Szólj hozzá

Konyha Vegetáriánus Étek