2022. jún 21.

8. Holdtölte előtt

írta: P.Gabriella
8. Holdtölte előtt

87a2bcb7-c8be-474f-a29e-990963439719.png

Voltam.
Írnom kell róla.
Nem azért mert a testvérem tartja.
VÁlj EGY-gyé!

Tegnap a megosztott jin jóga videóban is a Márk Spicoluk által keltett hangulat, tér, pötolhatatlan volt.
Nekem nem szokott jin hiányom lenni. A testem is mindig rugalmas volt. De most éreztem, hogy az utóbbi két-három évben eltelt időben bizony annyi szemetet, hülye gondolatot halmoztam fel, hogy már betornyosult fölém. Fájt a vállam, a csípőm és nehezen tudtam hosszú távon menni is. A párkapcsolatomból való kilépés is megviselt, beteg volta ellenére is. Az átalakulási folyamat - ami most zajlik - is megviseli a testem. Szóval kezdtem kipurcanni. Most hívott Timi órája. És megkönnyebbültem. Jó volt. Jó volt beszélgetni, átadni magam és lassan tisztulni. Ennek betetőzése volt Mark tegnapi órája.
Ha teheted - és hasonló bajaid vannak -, keress meg egy jin jóga órát!
Természetesen enélkül is hozzá lehet férni magához az erőhöz, de azt tapastaltam, hogy ez így olyan összetett volt, hogy több mindenre hatott. Most konkrétan a tűz elemmel dolgoztunk.

Ami meg nagyon fontos!
❗️FÉRFIAK❗️
Ti is menjetek, töltekezzetek, tisztuljatok, hogy a bennetek megjelenő félelem kiürüljön. A jin nem a nőké. Egyetemes!

 Válj EGY-gyé!

Szólj hozzá

Változás Tudatosság Jóga Térváltás