2022. jan 12.

Tüskefehérje - Női problémák - a félelem leküzdése

írta: P.Gabriella
Tüskefehérje - Női problémák - a félelem leküzdése

3cb15510-6a5e-4597-939f-ce4cb3b0a64d.jpeg


ELKÉPESZTŐ!

Billentyűzetet ragadtam annak érdekében, hogy leírjam azt az elképesztő öntapasztalást és életre hívott nagyon fontos felhívást, ami a mai napon tornyosult elém. 

Sokan jelezték és fordultak hozzám női panaszokkal az utóbbi időben. Hogy már régen kimaradt virágzásuk, horror szinten jött meg. Rögökkel és nagy mennyiségben. Ugyanez a fiatalabbaknál is.  Nekem is két hónapig semmi, aztán két! hétig nagyon erős. Kellemetlenségeket okozva, görcsöket is. Nekem sosem volt semmilyen kellemetlenségem a virágzásommal. Furcsa is volt. Most  a cseppjeimmel szabályozni, mérsékelni tudtam az előjövő tüneteket.

Ami okozza nagy valószínűséggel, az a tüskefehérje. Állítólag mások lehelete által is terjedhet…ebben nem vagyok azért biztos. De aki oltott, annak mindenképpen bekerült a szervezetébe. 

A WCFH független egészségügyi szövetség tüskefehérje megsemmisítő protokollt hívott életre. 

https://docs.google.com/document/u/0/d/1wY78FjzwkjPE9qN8o5TsV-Gm99PTSWJQ/mobilebasic

A VNTV csatornáján is foglalkoznak vele. Ajánlom meghallgatásra:

Az is elképesztő számomra - és a hálától zokogva állok magam előtt -, hogy hónapokkal ezelőtt felkészítést kaptam erre már. Csak nem tudtam mire! 

Októberben végeztem az őszi tisztítókúrámmal. Ez egy hónapos csalán tea fogyasztással járt. A végén elvágtam alaposan a kezem. Ennek az élményét és tanulságát írtam le: https://varazsfuves.webnode.hu/l/csalan-tisztito-teakura-okulas/?fbclid=IwAR15xMPvVO-3CHHriTS7tG8Gs4A1knujqdq7D-c_vfl7Y01C1101-8azlak

Ezt most vérhígítóként ajánlom.

 

Aztán magazinunk füves részébe is szoktam ajánlani gyógynövényt. Felmerült néhány növény bennem, de végül is a fenyőt választottam. A fenyőtűlevélben lévő flavonoid kvercetint tartalmaz, amit szintén ajánlottak az egészségügyi összefoglalóban. 

Női Mindenség cseppijeim orbáncfüvet, vörös herét, cickafarkat és mentát tartalmaznak. Ezek is a megjelenő női tüneteket gyógyítják. A vörös herének van még egy olyan különlegessége is, hogy hatóanyaga odamegy, ahová kell a testben. Enyhe gyulladáscsökkentő is. 

Úgyhogy, aki a Türkíz Parázs adventi vásáron vitt tőlem ilyet, az mindenkeppen bölcs volt! 

Szellem szinten a Sárkány Méhéhez való csatlakozást kaptam. Nem értettem, így elmagyarázták, hogy az Őssárkány a Föld maga. A hozzá való csatlakozás oldja a félelmeket. A Gyökér csokor és Földi Csillag csokor nyitása és tisztítása most fontos szerepet kap. A nők belső méhükben tudnak kapcsolódni a Sárkány Méhéhez. Abszolút gyógyulás garantálva. 

Kívánom, hogy gyógyuljatok! 

Legyetek bátrak!

Kapcsolódjatok Felsőbb Énetekhez!

Szólj hozzá

Egészség Sárkány Gyógyítás Gyógynövény Méh