2020. júl 09.

Cukkini krém leves

írta: P.Gabriella
Cukkini krém leves

941e9034-24d3-4f62-8360-24304fcaf944.jpeg

Éppen elmúlott nálam a málna szezon, de már itt toporog a cukkinié.

Hurrá!

Nagyon szeretem termeszteni, elkészíteni és megenni is. 
Ez a leves egy nagyon egyszerű recept. En most hagymán kívül csak sót, borsot raktam bele. A frissen szedett nyári tök édes ízű.
Ez két kicsi vagy egy nagy adagnak jó. Közepes cukkini felét félbevágtam. Magházat kiszedtem, de héját rajta hagytam. A közepeseknek meg ehető a héja. Fél fej vöröshagymát nagy kockára vágva, zsiradékon üvegesre sütöttem. Hozzá zuttyintottam a két centis darabolású cukkinit. Megsóztam és fedő alatt kissé megpároltam. Annyi vízzel öntöttem fel, hogy csak egy kicsivel érjen a zöldség fölé.  Nagyon hamar megfő. Összeturmixoltam, borsoztam és kész. 
Tehetsz bele fokhagymát, petrezselyem vagy korianderzöldet, tetejére pirított tökmagot. 

JÓ ÉTVÁGYAT!

Szólj hozzá

Konyha Vegán