2018. aug 20.

Zöld teás, citrusos energia golyó

írta: P.Gabriella
Zöld teás, citrusos energia golyó

img_6457.JPG

Utazáshoz nagyszerű éhség csillapító és egészséges apró golyókat gyúrogattam. 

img_6455.JPG

Van egy teakeverékem, amit nagyon kedvelek: zöld tea, citromfű és jázminvirág. Ebből vettem egy adagot és kávé darálón porrá őröltem.  A citromolajat is használtam.

img_6456.JPG

Zöld teás, citrusos energiagolyók

Hozzávalók:

100 g mandula,

200 g dió,

300 g datolya massza,

2 kávéskanál teapor,

késhegynyi só,

fél zöld citrom reszelt héja,

nagy csipet őrölt vanília,

4 csepp citrom olaj,

annyi víz, hogy jól gyúrható legyen és összeálljon.

A dióféléket összedaráltam, hozzáadtam a többi összetevőt és jó alaposan kidolgoztam. Apró golyócskákat készítettem belőle. Meglehet forgatni kókusz reszelékben, vagy darált mandulában, dióban, de én szállítani fogom, ezért ezt kihagytam. 

Jó étvágyat, sok erőt!

 

Szólj hozzá

Konyha