2018. ápr 21.

Sütőben sült epres palacsinta

írta: P.Gabriella
Sütőben sült epres palacsinta

img_3715.JPG

Ma megajándékoztam magam egy palacsintával. Mivel nem szeretek túl sokat ácsingózni a hagyományos palacsinta sütögetés mellett, ezért egy vasserpenyőben intézem el az egészet. Maradt három hatalmas eper, ezt használtam fel. 

img_3706.JPG

Előmelegítettem a serpenyőt és közben összekevertem a hozzávalókat. Beöntöttem a vasserpenyőbe és a szeletekre vágott eperrel körberaktam. Közben elzártam a gázt. Az előmelegített sütőbe toltam és megsütöttem. Tálra borítottam és rózsalekvárral locsoltam meg. 

img_3713.JPG

Sütőben sült epres palacsinta

Hozzávalók:

2 tojás, 

1.5 dl tej,

1 evőkanál cukor,

csipet só, 

kb. 10 dkg liszt.

Összekeverem a fenti hozzávalókat, úgy hogy sűrű palacsinta tésztát kapjak. Előmelegítem a sütőt 200 fokra és egy vasserpenyőt a gázon. A serpenyőbe öntöm az egész masszát és azonnal elzárom a gázt. Karikákra vágott 3 óriás, vagy 6 normál nagyságú (ez már valószínű háztáji) epret karikáztam a tetejére és betoltam a sütőbe. 20 percig sütöttem légkeverésen. Tálra borítottam és mézes rózsalekvárral gazdagítottam. 

Jó étvágyat!

Szólj hozzá

Konyha