2017. dec 10.

Banános, szezámmagos, csokis máffin reggeli

írta: P.Gabriella
Banános, szezámmagos, csokis máffin reggeli

img_0956_1.JPG

Már ahogy leírtam, összefutott a számban a nyál. Hihihi...

img_0951.JPG

Duende ötlete alapján készítettem el, az én saját máffin receptem szerint. Nagyon gyorsan elkészíthető egészséges reggeli.

img_0953.JPG

Banános, szezámmagos, csokis máffin

3-4 főre, 12 rekeszes máffin tepsiben

1 1/2 csésze liszt,

1/2 csésze búzakorpa,

1!2 csésze cukor,

2 1/2 teáskanál sütőpor,

1/2 teáskanál só,

3 evőkanál szezámmag,

2 banán, villával összenyomva,

1 tojás,

2 kis doboz kefir,

1/2 csésze hidegen sajtolt napraforgó olaj,

1 tábla keserű csokoládé.

A száraz összetevőket elvegyítem egy tálban. Hozzájuk adom a nedves összetevőket (a csokoládét nem!) és egy nagy habverővel gyorsan összekeverem. Nem keverem túl, csak addig, hogy egynemű legyen. Kiolajozott tepsibe egyenlően szétosztom. A tábla csokoládét kockáira szedem és mindegyik leendő máffin közepébe belenyomok egyet-egyet. 

200 fokon 25 percig sütöm.

Tudd meg, hogy milyen mikor az olvadt csokiba harapsz a közepén. Isteni!

Tejeskávéval, kakaóval, gyümölcsteával, de még jó fűszeres forralt borral is (kipróbáltam) kitűnő!

A jó zene elengedhetetlen a sütéshez, főzéshez.

 Jó étvágyat!

Szólj hozzá

Konyha