2016. máj 15.

Pünkösd vasárnap

írta: P.Gabriella
Pünkösd vasárnap

Nagyon készültem az idei Pünkösdre. Lélekben próbáltam ráhangolódni. Ezen a héten rengeteg információ került el hozzám. Sikerült meggyógyítani magam egy fájdalommal járó derékbetegségből. Szóval, azt hittem, hogy minden simán fog menni, ki tudok nyílni a kapu nyitásakor.

Három napja legyengülések tömkelege, fájó torok, köhögés, körömágygyulladás. Mi lehet? Kérdeztem magamtól. Nemrég egy barátnőm mondta, hogy a betegségek nem csak rosszból vannak, hanem az érkező energiák miatt is legyengülhetünk. Akkor én már megfogalmaztam magamban, hogy persze az érkező energiák oly nagyok, hogy felkészületlenül betegséget, gyengeséget okoznak. De mégiscsak bennünk van az oka. Ki kell ezeket dolgoznunk magunkból, magamból. Tehát szembe kellett néznem a ténnyel, hogy jönnek az emelő energiák és nyílik is a kapu, de a gondolataim és az érzéseim megakadályoznak abban, hogy vegyem is őket. Vagy ha mégis sikerül beleszuszakolni a testembe, akkor dolgozhatok a gyenge test fájdalmaival. Hihihi. Milyen egyszerű! Csak javulni kell! Akárhogy is magyarázzák a hiba csak bennem van, nem? Magamat kell megjavítanom a magasabb cél eléréséért.

Szóval van valami...

Ez a sok eső sem véletlenül hull hazánkra. Áldó tisztítás ez a víz erejével. Van mit!

 

Azért áldott és még mindig várakozás teli szép piros Pünkösdöt kívánok!

Szólj hozzá

Ünnep Tanítás