2023. júl 02.

Kókusz pörc

írta: P.Gabriella
Kókusz pörc

309aacb6-359b-44db-ba57-7f1159c58ce6.jpeg

Imádom a füstös, vagy füstölt ízeket! 
Egyszerűen minden étel annyira külömleges lesz tőle! 
Keresgéltem, hogy a vegán étrend felé menet, hogyan is tudnám előálltani a túrós tésztárapldául a pörcöt. Aztán néhányat elolvasva, összeállítottam azt, ami számomra elérhető. Íme!

2 pohár nagy darabos kókusz,   
1 evőkanál szőlőmagolaj,   
2 teáskanál füstölt paprika,   
1 evőkanál édesítő,   
nagy csipet só,   
fél teáskanál bors.

A sütőt 160 fokra előmelegítettem.
Az összes összetevőt jól összekevertem egy tálban. Majd egy sütőpapírral bélelt tepsire terítettem szét.    
A sütóbe tolva először 6 percig sütöttem, majd kivettem és összekevertem. Még 7 perc és készen van. Ahogy hűl még pörcösödik. 

JÓ ÉTVÁGAT!

Szólj hozzá

Konyha Vegán Étek