2021. jan 19.

Tavaszi Nap-Éj egyenlőség előtti időszak 5.

írta: P.Gabriella
Tavaszi Nap-Éj egyenlőség előtti időszak 5.

be21369f-ca0b-49a6-aacc-d7598d6f7291.png

A Cailleach, Crone, Tél Anya utolsó megélései


Tűzzel ésszel (vassal)...

...így irtják a tisztán megjelenő gondolatokat az emberek.

Egy ideje felfedeztem, hogy aki szellemi munkát végez és ezen az úton napi szinten jár, annak annyira megnő az ereje, hogy már néhány gondolata is megsemmisítő tud lenni. Vagy segítő. Befolyásol.
Saját tapasztalás, hogy kósza gondolataim, amik csak úgy a tudatallattiból (régen megtanult mások okossága, vagy hozott hátizsák) hirtelen előjöttek - felülírva minden tudatosságot - és döbbenten álltam és néztem mire képes! ��. Persze ilyenkor helyre lehet hozni a tévedést (aki érti), de a legnagyobb helyrehozás, mikor a gondolataimat RENDezem.

174390fb-66c0-4256-b3a5-9f673fe0d74c.png

Teljesen a Fagyöngy bűvöletében vagyok.

Hallgattam régen Somlósi Lajost, olvastam Bicsérdy Bélát, Szőke Lajost, Lajos atyát, néztem Géczy Gábort. Egy közös van bennük, amit én is teljes tudásommal, tapasztalásommal támogatni tudok. Hogy a beteg embernek - azon felül, hogy gyógyítja lelkét, szellemét - az első lépés a testi diéta, vagy böjt. Mert a testnek is fel kell tudnia fogni a magasabb rezgéseket, a lelki, szellemi gyógyulást. A salakkal teli test képtelen erre.
De! Ha meggyógyult nem kell azzal foglalkoznia, hogy mit eszik. Persze vannak azért olyan helyzetek, ahol egy kis tudatosság nem árt. Pl. nem terhelem a bolygót felesleges fogyasztással, az életen át való szenvedést (nagyüzemi állattenyésztés, nagyüzemi növénytermesztés) ha módomban áll, nem támogatom és előnyben részesítem a környéken élő, termelő gazdálkodókat, termelőket, boltokat (amik helyi árut tesznek ki a polcaikra). Persze ez drágább...igen...de kevesebb is kell belőle mert táplálóák. Táplálnak.
Abban, hogy mit eszel állatit, állati eredetűt, növényit nem tudok állást foglalni. Én mindent eszek. Ha új szellemi munka jön, akkor megfigyeltem magam, hogy több zsírosat és cukrosat eszek. Talán ez kell nekem, hogy a testem elég energiával legyen teli és idegileg jobb vevő legyek. (Nem tudom, csak most leírom.)
De ha megvolt az átalakulás minden szinten, akkor jobban tudok boldogulni testileg a növényi ételekkel. Kevés állati eredetűvel. A szárnyalás könnyebb így. Beleérző evőnek tartom magam.
Van egy kozmikus mesterünk, aki kimondta:

Nem az fertőzteti meg az embert, a mi a szájon bemegy, hanem a mi kijön a szájból, az fertőzteti meg az embert

Máté 15:11

Eddig csak az evésről írtam...de itt vannak még az ősiségről kiadott művek. Yotengrit, Arvisura, Jézus király a pártus herceg, Kék vér gyermekei...stb.
Én olvastam mindegyiket (Yotengritet, Arvisurát még nem teljesen.) És mondhatom adtak nekem olyat, amivel sikerült a saját magam által kidolgozott, kapott tanításoknak értelmet adni. Nagyon sokat segítettek! Az hogy mi igaz és mi nem a leírt szövegekből, egyéni dolog eldönteni. A bölcsességünket, szellemi erőnket azért kaptuk, hogy használjuk. Ezzel kivehetem azt belőle és mindenből, amire nekem szükségem van.
Ha azt gondolom, hogy az, amit én hiszek jó és a többi rossz, az nem jár kéz a kézben a szeretettel. És ha elkezdem gyűlölni a rosszat, bizony akkor sem szeretek.

a50f2ad6-29aa-4705-9c15-c0e69c6b8dd8.png

Búcsuzkodas Tél Anyától, nemsokára Magébresztés.


Okkal vannak itt a tanítások, a nagy tanítók, a gyógyítók. Azok, akik mellett már jól érzed magad. Csak attól, hogy a közelükben vagy. Az aura terüktől már gyógyulsz. Aztán azok, akik felébresztik benned, hogy te vagy a saját magad gyógyítója. Nélküled egyetlen sejt sem fog rendbejönni. Készen állsz-e arra, hogy meggyógyulj minden szinten? Ott tudod-e hagyni a vackaid ezért?

Kicsit hosszú lett, de ezt most le kellett írjam.

SZÉP JÖVŐT!

f45f02ef-86a3-44b4-86b7-8d1382ccc6bc.png

Egy csésze jó forró tea, a frissen sült, ropogós kenyér illata, íze és a sütőben sült almás palacsinta, mind mind a nyugalmat, jó érzést, melegséget erősíti. 

Szólj hozzá

arvisura Magyar Egészség Istenanya Szeretet Konyha Hit Gyógyítás Olvasmány Bölcsesség Yotengrit Tanítás Gyapjú Kék vér