2017. aug 10.

Megélni Boldogasszony erőit

írta: P.Gabriella
Megélni Boldogasszony erőit

mother_nature_by_chibi_oneechan-d33wsq0_1.jpg

Google

Minden egyes Boldogasszony ünnep előtt elgondolkozom, hogyan tudom megélni és másokkal megéletni Boldogasszony erőit.

Mi lehet az akarat, ami jön, mikor kinyitom felé magam? 

Mit érzek? 

Hogyan tudom fejleszteni magamban ezeket a megélt érzéseket,

Mikor el kezdtem nyílni, mint a virág ereje felé, sokszor kemény próbákat kaptam. Miben? A gondolataimon át az érzelmi minőségem változásában. Egyszerűen kérdés se volt, hogy el kell hagynom azokat a gondolatokat és megnyilvánulásokat, amik engem, vagy rajtam keresztül másokat lehúznak. Ez nem volt sima eset. Még a mai napig előfordul, hogy hangot adok annak ki mennyire érdektelen, ki milyen érthetetlen, vagy egyszerűen minek jár Boldogasszonyt ünnepelni hozzám, ha nem érdekli egy fikarcnyit sem. Ilyenkor persze már a második mondat előtt rájövök, hogy ezt abba kell hagynom, mert ez sem engem, sem a másikat nem viszi előre. Ha az értékeit kezdem előtérbe hívni és megmutatni, mi az amit magában meg tud élni, akkor már majdnem sínen vagyok.Persze itt sem szabad túlzásokba esni, mert akkor is el tud menni a ló a másikkal, ha valótlanul dicsérem. Finom energiák jönnek, mikor ráhangolódom, de érzem benne a lelki tüzet a mindent elsöprő erőt és hogy hegyeket tudnék akkor mozdítani. Érzem a bölcs szavakat, amit a számba ad. Érzem a szabad akarat tiszteletét, hogy mindenki maga dönthessen az életéről. Elkezdtek érdekelni az emberek. Persze mostanra már rájöttem, hogy embereket ehhez nem lehet lasszóval fogni és odakötni sem, ha menni akar. Nagyboldogasszony minden akarata szeretetből való. Összefogásra buzdít.

Mikor alkotok (főzök receptes könyv nélkül), gyógynövényekkel dolgozom, vagy készítek bármilyen anyagból egy ízléses, szép tárgyat, akkor mindig lépek egyet a képzeletbeli lépcsőmön. Növeli bennem a kitartást és a szépre való áhítozást, mely belső lényem megnyilvánulása a világban. 

20170325_145233_1.jpg

Gyümölcsoltókor készített Boldogasszony szobrok 2017.

19748032_1098252853608813_426018642_o_1.jpg

Sarlós Boldogasszonykor készült koszorúk a királynőknek

Ezért vannak a Boldogasszony ünnepeken is mindig valamiféle alkotói elfoglaltságok. Ihletre hív ez az energia. A virágkoszorúk készítése alatt elgondolkozom királynőségemen. Mikor a fejre kerül kimondhatatlan emelkedés lesz úrrá rajtam. Megkoronáz a természet.

20170204_110851_1.jpg

Különbözőségünk terítéke, de együtt csodás ÍZvilág.

20170204_143306_1.jpg

Levendulás tejital

20170204_162424_1.jpg

Lengyel gombaleves

17554653_1006094916157941_367705507_n.jpg

Csudli

20170325_150003_1.jpg

Mennyei csokitorta

 A lakomák is erről szólnak. Terített asztallal várjuk Égi Édesanyánkat és mindenki hozzájárul egy-egy finomsággal. 

Megszólal egy zene is néha. Írtam már verset és emlékszem arra, mikor gyermekeimnek olyan mesét mondtam, amit akkor találtam ki...zenéltem hozzá és énekeltem is néha. Kinyílik bensőmben egy kapu és akkor azt érzem, mindenkit szeretek.  

Ezek az erők, érzések Istentől valók. Boldogasszonyon keresztül könnyebb megértenem őket. Mikor adok is és nemcsak elveszek. Mikor értékelek és nem lefelé húzok. Olyan mint egy szűrő Isten és Én köztem. Talán el is vesznek a nevek...Nagyboldogasszony, Öregisten, Szellem, Jézus...stb. Csak a LÉNYeg, ami eljön egy idő után. De akik ezen az erőn át tudják megérteni, azok hozzám jönnek, meghallgatnak. 

Álljon itt egy amatőr felvétel, ami talán segít kicsit megérteni az ezt az erőt magát:

Nőiség nyílj meg!

16_1.jpg

Szólj hozzá

Boldogasszony