2024. jún 09.

Belépés a Sötétbe

írta: P.Gabriella
Belépés a Sötétbe

9c0282dd-447a-4067-9052-dd19709c6829.jpeg

 


Amikor leereszkedtem, megtudtam, hogy van egy másik története az életemnek. Nem az, akit ismertem, hanem az a mélytörténet, ami az alatt játszódott, amiről azt hittem, tudom, ki vagyok. Ebben a mélytörténetben élt az árnyfolyam, az áramlat, amely életem felszínére húzta a hullámokat: ott élt a sebzettség, a vágy, a düh, a sóvárgás, a vitalitás, az erő és az eltévesztett elképzeléseim, eszményeim gyökerei. A hősnő útját, a saját alvilágomon át, a szerelem és a vágy vezette, de bánatba, összetettségbe és fájdalmas felébredésbe juttatott: egy olyan felébredésbe, amiért végtelenül hálás vagyok. Amit tudat alatt kerestem, az az eltemetett és összegabalyodott női származásom vörös fonala volt, de csak a sötétben végzett ásással lehetett feltárni.

Carly Mountain - Descent and Rising (Entering the Dark)

Szólj hozzá

Istenanya Nagyboldogasszony Anya Fekete Madonna Inanna NagyAnya