2023. dec 20.

Az ANYA Éjszakája 1:11

írta: P.Gabriella
Az ANYA Éjszakája 1:11

a66e0985-56d5-4754-88a6-0dfb54d00e1a.png


1:11-kor elkezdtem. Fel lettem ébresztve kicsivel éjfél előtt. Aztán csak hánykolódtam…majd megadtam magam. Felkeltem. Megmosakodtam…tisztára. Kimentem a teraszra, begyújtottam a mécseseket az uvegekben. Néztem az Égboltot, rajta a milliárd csillagot. Zenét hallgattam.

Aztán elkezdtem szerkeszteni. Feltettem, hogy lásd. Éppen 1:11 lett. 

Az északi féktekén nemsokára Téli Napforduló lesz. De a Nap már áll. 
Az északi népeknél az ANYA Éjszakája VAN.  
Gondokkodj el rajta, hogy Neked, mitjelent ez? 
Nekünk van egy SZÜLŐ BOLDOGASSZONYunk is. Most elhozta nekünk a Misztériumok éjszakáját.

ENGEDD BE AZ ÚJAT!

Szólj hozzá

Istenanya Nagyboldogasszony Nap Istennő Szív Napforduló Téli Napforduló Szülő Boldogasszony NagyAnya