2023. aug 14.

Tisztán átlépni

írta: P.Gabriella
Tisztán átlépni

2ff0c6aa-4e44-499e-a617-b6c6653004d6.png

Hónapok óta jelenlévő tapasztalásom, hogy éjfél utáni időkben - akár többször is - rendszeresen felébredek és ég, izzik a mellkasom. Csak a mellkas vonala. De ez annyira fárasztó volt, hogy általában visszaaludtam. Mivel nem tudtam mi ez, kérdezgettem - miért lettem ébresztve. Ilyenkor általában kapok választ a Felsőbb Énemtől. Tegnap végre megjött. Nagyon éber állapotba kerültem másodpercek alatt. Láttam a bal vállamban egy kütyüt. Valami lapos, fémszerű, csip félét. Azonnal kértem az eltávolítását. Megtörtént. A mellkasi forróság abban a pillanatban megszünt. 
Lezártam magam a tudatos beleegyezésem nélküli akármilyen implantátum, vagy idegen kútyü betételétől. Nekem a tudatos azt jelenti, hogy érzékelem, felfogom, megértem a feljövő ajánlatot. Ami nem ilyen, annak keresnivalója sincsen a szervezetemben. 
Sajnos sok éve tapasztalok fura féregszerű valamiket, vagy akár kütyüket másokban is. Ilyenkor eltávolításra is kerültek. 
Az átlépés tisztán tud megtörténni.

Szólj hozzá

Egészség Tudatosság Tisztítás Kék tudat Térváltás