2024. jún 12.

Átállítások

írta: P.Gabriella
Átállítások

c070e4a5-85e3-4be6-9a47-41b0dad79227.jpeg

 Tegnap két emberrel is beszéltem arról, hogy milyen más az adott reggel, majd a nap is. Igazán jól aludtam, de reggelre, nem tudtam magamhoz térni. Olyan leszedált állapotban voltam, hogy a beszéd is nehezemre esett. 
A közösségi oldalon megosztottam az előző nap előkészített dolgokat, aztán aludtam tovább. Örömmel, elégedetten. Szinte az egész napot ebben a nyugodt, máshollévő állapotban töltöttem. A Természet, esős, borongós hozzájárulása, még jobban segített, segít ebben.
Ma reggelre hallgatom J.J.-nek ezt az idővonal összehajlásról és felemelkedési tünetekről szóló felvételét. 

Úgy tanultam anno, hogy minden szerkezetet, ami a testben van el kell távolítani, mert befolyásolják az önállóságom, tisztaságom. De nem is olyan régen kellett észrevennem, elfogadnom, hogy vannak olyan ‘kütyük’, amiket a Felsőbb Énem akar, hogy megjelenjenek és bennem legyenek. Van különbség az erőszakosan belém próbált szerkezetek és azok között, amik az én jól létemet szolgálják. J.J. Is beszél erről a felvételben.

4907f9f3-f2d7-4c61-8f51-2103fa8aa87c.jpeg
A ‘fény’ szót itt mindenképpen energiára cserélném. Mert sem a nyelvek, sem a kódok és sem más dolog nemcsak a fényből jöhet. Sőt a legtöbb dolog a világegyetem sötétjéből fakad. Amit ideje megismernünk, elfogadnunk, megengednünk. Ezért én energia kódoknak, energia nyelvnek hívom. 

0adbb909-8ed4-4abb-9a3e-b29921b98db5.jpeg
Csak kérd meg a saját Felsőbb Önmagadat, Irányítódat, Isteni Énedet, Szellemedet, hogy tegyen mindig a megfelelő energia hálózatba. Néha kellemetlenek a tünetek, de nem kell megélned fájdalomként. Csak fogadd el, örömködj benne! Ha alvás van, alvás van, ha menés van, menés van. És kész. 
Az ellenkezés az, ami fájdalmat okoz. A tudatlanság, a félelem. A Tudatosság, része kell, hogy legyen életednek. És ez egy egyéni szint. Senki nem bitorolhatja el tőled, és senki nem mondhatja meg, hogy merre kell menj. Javasolhatja. De el nem várhatja. A letisztázása ennek magadban, igen nagy jelentősége van. Neked van egyéni utad, Vezetőd. Rá kell hallgass! 

Az idővonal összecsúszás jobb, könnyebb megértéséhez ajánlom ezt a filmet:

 Nagyon szép megéteni, hogy ahol most vagy, azt te akartad magadnak. A felvállalt (nem kikerülhető) és a döintéseid, szabad akaratod alapján leképezett életet éled. Légy hálás érte! 

Szólj hozzá

Változás Tudatosság Térváltás J.J.