2021. jan 25.

Tavaszi Nap-Éj egyenlőség előtti időszak 7.

írta: P.Gabriella
Tavaszi Nap-Éj egyenlőség előtti időszak 7.

79e08c87-aa03-48a5-ac27-fe0bed0e1cf8.jpeg


Ma reggelre csodálatos, felemelő gondolatok vártak másoktól és magamtól is. �
Még csukott szemem mögött, de már ébredező figyelemmel, megláthattam azt a vezérfolyamatot, ami innentől átveszi a helyét az elalvó erőknek. Kihívásokkal, mégis nyugalommal teli kép rajzolódott ki. Benne van lelki, gondoskodó és felsőbb lényem szeretettel teli ereje is.
Most éppen búslakodnom kellene azok a dolgok miatt, amik történtek velem az elmúlt két évben és amilyen erőpróbák várnak rám az elkövetkezendőkben. De józan eszemmel megértettem és látom, hogy minden egyes perce csakis Engem szolgált és szolgálni fog.
...és most csak a világosságot látom és olyan nyugalomban érzem magam, amilyenben talán még nem is voltam soha.
Ébredezem, mint ahogy a természet is elkezd lassan.
Kívánom, hogy Neked is megnyíljanak a felsőbb utak és józanul, értelemesen, bölcsen tudj ránézni az elkövetkezendőkre!
(Nem szoktam ilyen nyálas hangulatban lenni, de most ez van...hehehe �.)
Egy kis ráhangolódás az elkövetkezőkre Burger Anikótól:

...és számomra - mikor egy új Élet születik le a Földre - mindig újra és újra átélt, soha el nem múló csodán való gyönyörködés lehetőségét adta meg ma BohoBeautiful is:

SZÉP JÖVŐT!

Szólj hozzá

Szerelem Szeretet Szülés Gyermekek Öröm Önbizalom Önbecsülés