2019. feb 09.

...él a fűszálon...mert dübörög a föld.

írta: P.Gabriella
...él a fűszálon...mert dübörög a föld.

img_8533.JPG

Új élet a Mária Ligetben

 

Mai ébredés:

Hiába gondolkozol említett dolgokon,

csak másban moshatod meg arcod.

 Azonnal a vers jutott eszembe. Megkerestem...sírtam...döntöttem. 

 

József Attila - Nem én kiálltok

 

Nem én kiáltok, a föld dübörög,

Vigyázz, vigyázz, mert megőrült a sátán,

Lapulj a források tiszta fenekére,

Símulj az üveglapba,

Rejtőzz a gyémántok fénye mögé,

Kövek alatt a bogarak közé,

Ó, rejtsd el magad a frissen sült kenyérben,

Te szegény, szegény.

Friss záporokkal szivárogj a földbe -

Hiába fürösztöd önmagadban,

Csak másban moshatod meg arcodat.

Légy egy fűszálon a pici él

S nagyobb leszel a világ tengelyénél.

Ó, gépek, madarak, lombok, csillagok!

Meddő anyánk gyerekért könyörög.

Barátom, drága, szerelmes barátom,

Akár borzalmas, akár nagyszerű,

Nem én kiáltok, a föld dübörög.

 

Kilépek a mostani komfort zónámból, felállok a nyugalomból, a zavartalanságból és leszek egy fűszálon a pici él.

Rémisztő gondolat, bátorság kell hozzá. De inkább a bátorság, mint a félelem, mely igába ver. Aki ismer, tudja, hogy nagy lépések előtt állok. De mit tehetnék mást? Elbújni nem lehet, ha már megtettem a kezdő lépéseket. Ha letettem valamit, ha rálátok dolgokra más szemmel. Mert nem én kiáltok, a föld dübörög.

Szólj hozzá

Vers Álom ÉN