2018. nov 20.

Melegítő italok 7. - Sütőtökös, almás tejital

írta: P.Gabriella
Melegítő italok 7. - Sütőtökös, almás tejital

img_7476.JPG

Most már rendszeressé válik, hogy a sütőtököt ahogy csak lehet felhasználom, mert nagyon szeretem, rengeteg tápanyagot tartalmaz, értékes zöldség, úgy sósan, mint édesen. 

img_7460.JPG

Körülnéztem, hogy mi van itthon és felhasználtam, amit úgy gondoltam, hogy megfelelő ízvilágot és reggeli energiát tud szolgáltatni a hidegülő időben. Még szülinapomra kaptam egy nagy darab gyömbért. Már el is kezdett hajtani és éppen azon gondolkoztam, hogy elültetem...

img_7450.JPG

Éppen sütöttem is tököt. Földes, mézes kásás íze örömteli tapasztalást nyújt a hideg napokon. 

img_7476.JPG

Sütőtökös, almás tejital

Egy szelet sült sütőtök,

kettő alma, héjastól, közepe kivágva,

mogyorónyi reszelt gyömbér,

egy kávéskanál őrölt fahéj,

csurrantásnyi hársfaméz.

2-3 dl meleg tej.

Mindent beledobtam a turmixgépbe, megnyomtam az indít gombot és kész!

Tökéletes reggeli ital! Sütőtökös kaláccsal igazán laktató, tápláló.

 Jó étvágyat!

Szólj hozzá

Ital