2018. aug 05.

Ki vagyok?

írta: P.Gabriella
Ki vagyok?

Most már jó párszor láttam ezt a kisfilmet. Úgy egy éve jelenhetett meg... Eljött az idő, hogy ide is feltegyem, mert nagyon fontos!

Nincs különbség, nincs választó vonal. Nem kell választani, hogy ki vagyok. Minden én vagyok.

Ez a kor felszakítja A gátakat, a nemzeti hovatartozást. Mindenki testvér.

Akár tetszik, akár nem, ez az egész bolygóra kiterjedő folyamat. A vízöntő korszak ezt hozza nekünk. 

A sejtekben megbúvó információk, gyógyíthatóak a helyes gondolatokkal. Amikor elfogadom magam annak, Aki vagyok, akkor elfogadok mindenkit itt ezen a szűk kis bolygón, melyet hazánknak, Földnek hívunk. Sőt továbbmegyek...az elfogadás után nyílnak a kapuk és galaktikus, kozmikus emberek leszünk, elkezdünk szeretni...

Szeretni...Szeretni...SZERetni...SZERETNI!!!

Szólj hozzá

Élet Tudatosság Bolygó