2023. nov 29.

Kötelékek szakadnak - átminősülés

írta: P.Gabriella
Kötelékek szakadnak - átminősülés

dc9099fb-9652-49b2-90ef-8dd251562e03.jpeg


Úgy másfél hete egy számomra igen furcsa és mélyen elgondolkoztató dolog történt. 

Kertek tőlem növényi segítőt, egy olyan embernek, aki igen megbántott úgy három éve, és többek között miatta, majdnem az utcára kerültem. Fél év kellett mire az eset után, magam miatt megbocsátottam a tettet. Azóta szépen fel is dolgoztam, levontam a tanulságot. De! A határaimat ezzel a személlyel egy másik bolygóra helyeztem. 

Ezért, kissé elképedve és döbbentem néztem a SZER kérőjére…

Ami megdöbbentő, hogy nem volt bennem rossz érzés és egy nagyon halk hang azt súgta: ADJ!

…és adtam…

 

Teljes átalakulás van. Akivel végigjátszottad a karmikus terheid, azzal egészen más szintre lép a kapcsolatod. Még akkor is, ha ez sosem lesz fizikai. 

Több ember is van az életemben - akik akár családtagjaim is -, és a tudatos odafigyeléssel, feldolgozással megszakadtak a kötelékek, szabaddá vált a kapcsolat. Van, hogy eltávolodással, van hogy más minőséggé való átalakulással történt meg a váltás. 

 

Szólj hozzá

Változás Élet Tudatosság Karma ÉN Kék tudat