2017. nov 26.

Merre vannak a tündérek?

írta: P.Gabriella
Merre vannak a tündérek?

tunder.JPG

Hiszek a tündérekben. De aki olvassa az újságom, annak ez nem meglepő. 

Mit jelent hinni?

:elfogadni, vagy úgy tekinteni valamire, mint az igazságra,

:elfogadni igazságnak azt amit valaki mond,

:vagy csak bírni a hitet.

orig-14295031.jpg

Van aki ezzel születik. Hogy hisz. Valamiben. Mélyen erősen, megingathatatlanul. Ő bírja.

Van aki hallja, hogy ez "de klassz dolog, te is hiszed"? ...és az az ember olyan erősen és hittel tudja mondani, hogy elhiszed.

Van az az igazság, amit sokak által vélhetően már kőbe van rögzítve...és ebben hisz.

Ezért én meg akartam tapasztalni, hogy hitem valódi-e? 

12809b295c8f58fbe07fbd45e7e16ccd.jpg

Akartam látni, hogy vannak-e tündérek, manók és a megannyi láthatatlan föld és növény és a földi szféra védelmező lényei. 

64f86d5ad2c1bbd78cb252e3a83780b1.jpg

Mikor kíváncsian tekintek a körülöttem lévő világra (Mit kíváncsian!? Nyitottan!), gyermeki szemmel, akkor megmutatkozik a való. Először csak hallod, ha képes vagy órákat tölteni a fűben való hempergéssel. Ha csak arra vagy kiélezve, hogy heverj és semmit ne tégy. Szíved kinyílik, tisztul látásod és hallásod. Érzékeid a végsőkig kihegyeződnek. (Akár a szerelmeskedésben.) és akkor...akkor..megészleled. Először finoman, alig-alig. Aztán egyre jobban. Napról napra erősebben. Aztán, ha kegyesek és érzik az elfogadást, szeretetet, egyre közelebb jönnek, egyre jobban képes vagy érzékelni őket. 

Vigyázz!

Megszállottá is válhatsz!

Annyira beszippant ez a világ, hogy már csak ezt akarod. Pedig minden szép, ami körbevesz. 

Fontos! Ha keresed, elvéted.

Szóval ma reggel elmélkedtem, hogy vajon hol vannak télen a tündérek? Hová bújnak? Hogyan maradnak melegen. Olyan légiesek és törékenyek, akár a hulló falevél.

577b564c5e043d03533a0526df2dbb5e.jpg

Van menedékük? 

2902f675c5a1d904f56a8c69e1176ca2.jpg

Vagy, mint varázs lények visszahúzódnak a gyökerekbe?

Vagy átlépik a térbeli határt, hol jobb az idő?

Ti mit gondoltok?

Valahol minden évben elveszítem a fonalat velük. Kényelemből, lustaságból? Ki akar a hidegben fogvacogva rostokolni a hóban, a fagyos esőben, a csípős szélben vagy a ruha alá bújó ködben? 

65045d7492961567088ceb5afc4b4364.jpg

Ma tippet kaptam. Talán a hóesésben is benne vannak... Talán a hótündérek...

tunder-600x446.jpg

De még mindig ott a kérdés. A többiek hová lesznek? 

Szólj hozzá

Természet Mítosz Tündér