2024. jan 28.

Fénytest aktiválás?

írta: P.Gabriella
Fénytest aktiválás?

5d3c8a03-3d27-464a-b729-76148343cd35.jpeg


Mennyire fontos a fénytest aktiválása? 
Egy ideje ‘üldöznek’ az ezzel foglalkozó oldalak, felvételek. Egy-egy követett (nem sok van!) oldal egyik pillanataról a másikra átváltott erre a témára. És rengeteg adat önlött be, amikkel nyakig lettem. Úgyhogy abbahagytam a nézésüket, a legtöbbet le is tiltottam. Tekjesen eldobtam az agyamat attól, mikor valaki elkezdett ‘artikulátlan’ (ami nagyon is artikulált) hangokat kiadni. Dühös lettem tőle. Totál hülyének néztem őket. Idegesítettek. 

ae7344d9-c605-45a9-acd7-ce31b8adfbe9.jpeg
Miért? 
Mert tele voltam - de még vagyok is - ragadványokkal. És mint egy massza ez húz vissza. Persze igen sok szart ledobtam magamról már, és ez igazán nagy megkönnyebbülést hozott. 
És láss csodát! Egyszercsak - amikor úgy lazán gondoltam, hogy most becsukom a szememet és átadom magam - olyan látomásba vitt el a Felsőbb Énem, higy köpni-nyelni se tudtam. Ragyogó, megvilágosítő tény volt. Megértésem, amiért a sárkany beavatásokon át kellett cihelődjek, kigyújtotta a lámpát. Egy másik sokkal magasabb szinten lévő Énemhez tudtam csatlakozni, aki párhuzamosan él velem. Nagyon kevés, ami jött, de az elképesztően sok is. Sok a határos agynak. Ezért ürítek napi szinten. Dobom ki a rengeteg szemetet. Már egy ideje folyik ez. És egyre befogadóbbá válok. Izgatottan várom, hogy mit hoz. És hová alakulok. 

efa877b4-c4b8-496e-b7f2-4cbc8090c9f3.jpeg

Ez a felvétel már 11 éve elém került, de lecsaptam és abbahagytam. Mégis, mégis, ekkor elindult egy folyamat, mert minden VAN már és én megnyitottam azt, amerre az utam megy. 

 No Rules  ←ide kattintva az összes felvételt megnézheted.  
Mikor kimondta a hamis időt, amiben élünk, megfogott.

 Itt pedig magyar felirattal, ami nemrégen jelent csak meg. 


Nagyban segített Eszter felvétele is, de akkor még mindig tagadásban voltam, viszont már érdekelt sok dolog. Újra néztem azóta.

Szőval ajánlom, hogy valamennyire merülj el a tényben, higy a fénytested egy olyan megtapasztalást fog okozni és maga az átmenet is, higy győzöd kapkodni a fejedet. De aggyal nem fog menni. Csak teljes kiürítéssel és a különböző médiak kiiktatásával. Belső munka. A csodas, ragyogó lelked tartalmazza. Egyszemélyes meló.

4e0165ce-8dcc-4b81-af7e-d77bc45b6b6c.png
Ez egy elég jó látvány-terv arra, amerre vezet és milyen hullámai vannak ennek.

Később pedig EGYüttműködések jönnek létre.

2681af25-d273-4c97-bd8e-90e830c9f871.jpeg

Könyben, ha vagy olyan szerencsés, hogy elérhetővé válik neked.

Itt pedig pdf-ben találod meg a magyar fordítást. Katt!

De hangsúlyoznom kell, hogy egyedül is elindulhat a folyamat, minden segítség nélkül. Én nem olvastam a könyvet és nem is fogom. De volt más, ami engem elindított. Egyedi az út. Lelkedre hangolva. Mert ő tudja mit akar bejárni, és végtelen kozmikus Lényed, a Szellemed segít ebben. 

Szólj hozzá

Változás Tisztítás Fénytest Térváltás Fénytest aktiválás