2024. jan 13.

Indigó gyerekek, Csillagküldóttek inkarnációi

írta: P.Gabriella
Indigó gyerekek, Csillagküldóttek inkarnációi

6b00521a-26a3-42fd-80cb-0dc80cbdbab3.jpeg

4d822fdd-c6e1-4167-ba6c-ac934f33171b.png

Az oldal ismeretlen hibaként nem jeleníti meg lejátszóban a felvételt, de én azt szeretnem, ha minél több emberhez eljutna.

Íme : https://www.youtube.com/live/-hWN7I_v1SA?si=v7-ZLuh7iORdTNR4

A mai időkben, az iskolák kerékkötőiként tekintenek a különböző nem belepasszoló gyermekekre. Pecséteket nyomnak rájuk, hogy megpróbálják belebénítani, belerokkantani az adott hálózatba. Ilyenek az Indigó, ADHD, Autisztikus és még sok más pecséttel illletettek. Mary elmondja, hogy ők bontani jöttek a rendszert.
Én magam is Indigó vagyok, ezért értem amiről beszél. Két évesen már igen komoly tapasztalataim voltak a csillagnemzettségemmel. Négy fiam is igen ‘fura’ gyermek. Akiket nem vittem tanácsadásra és nem kezeltettem. De teljes egészében elfogadtam olyannak, amilyenek. Némelyik mostanra derítette ki, hogy vele valami ‘baj’ van :) . Szerencsére nem bajként kezelik, csak igyekeznek megérteni.
Angol nyelvű

695e4f8e-4a01-4fc3-b991-718330e0ca37.jpeg

Szólj hozzá

Gyermekek Indigó Paradigma váltás