2023. már 29.

Napi gondolat

írta: P.Gabriella
Napi gondolat

000e4b5a-fee6-4d16-a64f-38ea0bf3c7a6.png

Nagyon régen - mikor születtek a gyermekeim - olvastam Lee Carroll - Indigó gyerekek - Az új gyermekek már köztünk vannak (1999) című könyvét. Tudni akartam, miért olyan furcsák a gyerekeim :). Miközben olvastam rájöttem, hogy én is furcsa vagyok és sosem találtam a helyemet abban a közegben, amit normálisnak mondanak. Sőt tovább megyek! Szinte az összes dolog, amit a könyv említ, illik rám. 

6768eca6-c7e4-4137-8521-2afe3d2fd720.png

Egészen kicsi koromban, még óvoda előtt, megmagyarázhatatlan dolgok történtek velem, amire mostanra hellyel közzel megkaptam a válaszokat. Eltűnések, ájulások…

f96217bd-2616-4a87-895d-c98ea84ba16a.jpeg
Ha ráismersz magadra, akkor most már tudod. de valószínűleg nem vártál eddig, míg felismered. Annál sokkallta nagyobb erő ösztökélt arra, hogy ne fogadd el, azt amilyen világba születtél.

“Öreg lélek” tulajdonságok, koruknál sokkal nagyobb bölcsességgel. 

Néha „felsőbbrendűnek” érzi magát, vagy azt, hogy királyi személy volt előző életében.

Rendkívül kreatív – gyakran vonzza az írás, a művészet, a zene stb.

Gyakran vannak pszichés és intuitív képességei.

Gyakran befelé fordulóak, és elszigeteltnek érzik magukat, hacsak nem ugyanazon a "szinten" lévő emberek közelében vannak.

Erős elhívást vagy „küldetést” érez, hogy jobb hellyé tegye a világot.

Mély, veleszületett tudással rendelkezik a dolgok jobb módjairól – gyakran „rendszerrombolók”.

Nem reagálnak az irányító emberekre és/vagy tekintélyes személyekre.

Szereti a természetet, a növényeket és az állatokat.

eocinstitute.org

Ha még gondolkozol, ne tedd tovább! Ha kell lépj! Cselekedj! De néha ne felejts el nyugton ülni is, mert a legnagyobb erő ilyenkor van a kezedben. A Szellemedé.

 

Szólj hozzá

Változás Gyermekek Utópia Indigó Paradigma váltás Új minta