2022. dec 02.

13. Holdtölte előtt

írta: P.Gabriella
13. Holdtölte előtt

83eb25a2-dc02-4528-b896-6857253af132.jpeg


Talán a stn-t kihagyhatjuk a játékból, de sok múlik rajtam…és rajtad is.
E hét nekem a BÁTORSÁGról szól.
S ímé hogyan legyél az: “légy egy fűszálon a pici él”. Nem kell kimozdulnod sem ahhoz, hogy változást érj el kívül. Mert Te is egy belső Világegyetem vagy. Menj befelé! Találd meg a bátorságot magadban. Dobd el a használhatatlant és a már szolgálatot nem teljesítőt! Akkor, de csakis akkor rátalálsz ÖnMAGodban a Sajátra. Ami elme változást hoz létre benned. Ez pedig nagyon is meglátszik a kívülben aztán.

József Attila - Nem én kiálltok

Nem én kiáltok, a föld dübörög,
Vigyázz, vigyázz, mert megőrült a sátán,
Lapulj a források tiszta fenekére,
Símulj az üveglapba,
Rejtőzz a gyémántok fénye mögé,
Kövek alatt a bogarak közé,
Ó, rejtsd el magad a frissen sült kenyérben,
Te szegény, szegény.
Friss záporokkal szivárogj a földbe -
Hiába fürösztöd önmagadban,
Csak másban moshatod meg arcodat.
Légy egy fűszálon a pici él
S nagyobb leszel a világ tengelyénél.
Ó, gépek, madarak, lombok, csillagok!
Meddő anyánk gyerekért könyörög.
Barátom, drága, szerelmes barátom,
Akár borzalmas, akár nagyszerű,
Nem én kiáltok, a föld dübörög.

Ja…óóó…egy fontos még…minden reggel először mosolyogj magadra a tükörben! Meglátod ez még több erőt, még több bátorságot hoz fel.
…és még egy. A bátorsághoz nem a kar kell már, hanem a SZÍV.
https://youtu.be/H_U5jiW3YFw

ÚSSZ LE A MÉLYBE!

 

34943314-cd19-4882-b3bf-15b17779c502.jpeg

6116298d-898b-4782-b162-0a88760d77e9.jpeg

Szólj hozzá

Vers Szív Önismeret Bátorság Önmunka