2022. okt 08.

11. Holdtölte előtt

írta: P.Gabriella
11. Holdtölte előtt

de835c59-94c6-42cf-8d57-2fe15a33109f.jpeg


Vess véget a negatív mantrázásnak!

Ha hallgattam volna emberekre, orvosokra, tanárokra, vagy bárki másra életem során…kimondom…egy nagy szargalacsin lettem volna mostanra.
Az autó balesetem után félnyomorék, állandó fájdalommal élő; a gyermekkori bronchitisem miatt gyógyíthatatlan; a kisgyerekkori ájulásaimból kifolyólag hisztis; az iskolában mutatott ellenkezésem (történelmi események, verselemzés, megdönthetetlen matematikai és fizikai törvények utálata) miatt buta és “kukásnak” való (tisztelet az utca takarítóinak); spiri szinten alacsony szintű Szellem lettem volna…HA HALLGATOK BÁRKIRE IS.
De nem hallgattam. Állandó forradalmár voltam. Forrt bennem a dalom. Hogy ne engedd!
És tudod mi történt?
Erős, független, probléma megoldó, önálló emberré váltam.
Azt hiszem ezeknek a negatívan mantrázó embereknek köszönhetem, hogy megtapasztalhattam erőmet, belém beírt tudásomat.
Köszönöm

És tudod mi a legnagyszerűbb?
Hogy TE is abbahagyhatod a negatív mantrázást!

HÚZD FEL A HORGONYT!

Szólj hozzá

Élet Kitartás Mantra Önbizalom ÉN Önvédelem Bátorság Ősbizalom Öngondoskodás Önbecsülés Önszeretet Önhit Áldozatiság