2021. feb 09.

JézusMária

írta: P.Gabriella
JézusMária

a7a976e9-66fb-4a4c-b9a0-ed6a1b22e422.jpeg

Rennes-le-Chateau templom festett üvegablaka


Nem! Nem véletlen, hogy egyben írtam a címet. 
Mert a paraszti létben sem választották el egymástól ezt. Mert EGYbevaló. De vajon ki, melyik Mária az?

A minap barátnőmmel róttuk egy arborétum talaját és szerintem egyszerre fogant meg a gondolat, hogy ez így VAN.

Mi?

Az, hogy amit régebben gondoltam, hogy ebben a fogalomban JÉZUSMÁRIA, a Mária Jézus Anyját jelenti. Pedig nem.
Olyan volt, mint egy villanykapcsoló!

Magdalai Máriát jelenti!

Mert hogy is lehetett volna Jézus másik feleként jelen az anyja? A női részének kellett itt legyen. Magdalai Mária volt a kiemelt tanítványa is. Együtt vitték azt az erőt, amit aztán beteljesítettek itt a Földön. Egyik a másik nélkül nem megy, nem működik. Kell mindkét fél ahhoz. 
...és mi nem feledtük ezt. A népi/paraszti nyelvezet megőrízte nekünk. Hogy ha elérünk arra a szintre, akkor tudjuk, értsük ezt. 
Már régóta itt van nekem Magdalai Mária energiája, de erre a szó összefűzésre csak most jöttem rá.

Ha kereső vagy ezügyben, ajánlom Flo Aeveia Magdalena - Emlékszem az egységre című könyvét hozzá. 

dd151586-69d5-471f-baf1-6534266aab06.jpeg

Szólj hozzá

Mária Magdolna Alkímia Nő-férfi Új minta Jézus Mária