2021. jan 03.

ÉV ELEJI VISSZANÉZÉS

írta: P.Gabriella
ÉV ELEJI VISSZANÉZÉS

14962b2d-9e13-4ac5-90dc-b5ad62071630.jpeg

A Napforduló óta motoszkál fejemben egy gondolatparány, mely most bomlott ki teljesen. 

Ha már vissza, akkor nem elégedtem meg az elmúlott esztendővel, hanem mindjárt tízen évekre tekintek vissza. 

Önbeavatások sora vezetett el idáig, ami most vagyok. 

Tini korom észlelései az eljövendő gyermekeimre, az ehhez alkalmas pár megtalálása.

7c6b33ff-4294-48b4-8a79-051560c67cf1.jpeg

Hosszú, majdnem húsz éves anyaságom kitejfelezése. Az áldozat és gondoskodás amit hoztam fiaimért. Megtapasztaltam a nőt, az anyát, a szeretőt. 

0bcfd152-9e8b-4a90-b9ee-8f6e861a52a8.jpeg

Aztán az elmúlt tíz évben besűrűsödött a program. Rólam lett szó. Az egyéni fejlődésemről, a kötelező és vállalt feladataim elvégzéséről, a magasabb szellemi szintek megtapasztalásáról. Olyan hátszelet kaptam, hogy lobogott a hajam!

34fa83cf-3efd-4bd3-aeda-2f15e350b923.png

Először a gyógynövények jelentkeztek be. Megszólítottak, mutatták magukat. Sokkal ki kellett béküljek, mielőtt segítségüket adták volna nekem. 

29e80c60-540e-470f-b436-c64e8c6fef85.jpeg


Mint pszichotronikus is működöm nyolc éve, használom az eszközeit minden dolgomban. 

 

Aztán bejelentkezett az életembe a Boldogasszony kultusz. Még nem értettem, még csak tapogatóztam benne, de tudtam, hogy mélyére kell hatoljak. Nem álltam meg a katolikus, naptári évbe betett napoknál, babonáknál, tiltásoknál és magyarázatoknál. mert minden zsigeremben éreztem, hogy ennél sokkal több ez.

cf1a3a7c-5b02-4b07-bc76-fccc788aaf25.jpeg

Kutattam északi rokonaink sokkal jobban, bővebben megmaradt szokásait, Istennő tiszteletét. Erőhelyeket kerestem, amik elzártak. Mindig a belső megérzéseimre hallgattam ebben, néha falba ütköztem, akkor kerestem más utat magamban.

638da5de-12ba-4685-ae5d-d5f60f576a04.jpeg

Néhány éve bejelentkezett egy szellemi segítő, akivel megkezdhettem az erről szóló munkát. Azt tapasztaltam, hogy jobban, erősebben megy a munka Vele, ha férfi is áll mellettem.

ae4f6894-4f42-4484-a820-f24d7d971803.jpeg

Mert ez nem egy magányos út. Még várom...

19b89ba5-39de-449f-b52b-87db9a3f0218.jpeg

Tizenegy éve dolgozom a váratlanul rám talált és bejött Sárkány erővel is.

5ee73eee-6da1-4858-8f39-408f946e133f.jpeg

A legsötétebb, ártó erőktől kellett letisztulnom, hogy ennek a nemzettségnek is fel tudjak lépkedni a magasabb régióiba.

16281764-7252-4909-9562-f8fae0ef0882.jpeg

Néhol fájdalmas (testileg is), néhol vicces, néhol egészen csodálatos tapasztalásokban volt részem. 

Aztán tavaly előtt elgondolkodtam magamban, hogy mire is való ez a sok különböző út? Miért ennyi? Van-e közös pontjuk?

VAN.

2413a0e5-c55f-4c2a-a6f0-d5cd8a2c5456.jpeg

Mindezekkel a beavatásokkal közelebb kerültem a bennem lévő női energiához. Ezekkel gyógyítottam magamat is. Nemcsak a saját nőiségem, hanem női ősanyáim lenyomatát is. Ezután pedig a bennem lévő férfit és nemrég kezdtem hozzá ősapáim bélyegeit, lábnyomát felderíteni. Aztán el kellett kezdenem kifelé is jobban megnyilvánulnom. Mert a női erő ébresztése mind a nőkben, mind a férfiakban létfontosságúvá vált. Ehhez a gyógynövények adnak a testi bajokra gyógyírt, a pszichotronikával adok löketet az elakadás megfejtéséhez, a sárkány-erővel kapcsolódom jobban a Földhöz, az ősökhöz és a kozmikus energiákhoz, és Boldogasszony ősi ereje segít a mélyből felhoznom  a traumák megvilágításához szükséges bölcsességet. 

Többször megfordult a fejemben, hogy megőrültem, de sosem hagytam abba. Kitartottam a nehézségek (mert voltak bőven), fájdalmak (azok is) és állandó őrlőmalomban levés mellett is. 

Most EZ vagyok. 

Ezzel szolgálok.

Az elmúlt esztendőben új munka rajzolódott ki és megjelent életemben a magamért való kiállás is. Egyelőre vannak kellemetlen, a lakhatásomat is veszélyeztető dolgok, de mindent meglépek ezekkel kapcsolatban is. Talán ennyi adás után, már kivehetek egy darabot magamnak a világegyetem adományából magamnak.

Felkészülten várom a Föld jelzéseit, a világ folytatását és minden erőmmel segítem a változást, minden szinten. Mindig oda összpontosítom az erőimet, ahova leginkább fontosnak találom. Vállalom az ezzel járó kellemetlenségeket is.

Nem szűnök meg munkálkodni ezen. 

 

SZÉP JÖVŐT!

Szólj hozzá

Változás Boldogasszony Istenanya Nagyboldogasszony Tudatosság Sárkány Istennő Társ ÉN Test-Lélek-Szellem Alkímia Gyógynövény Nő-férfi Erőállat Pszichotronika Ősmama