2020. okt 31.

Telihold 20/10/31

írta: P.Gabriella
Telihold 20/10/31

Második telihold októberben. 

Volt időnk a kitágulásra, összehúzódásra ebben a hónapban, bőven. Na nem mintha a hónapokhoz lenne kötve a hold ideje... (a gergelynaptár nem igazán mérvadó annak, aki már a természet lüktetésére, változásaira figyel.) 

De igazán volt megélés, mind a külvilágban, mind a belső teremben. 

Ma amúgy is több különös fordulatnak lehetünk tanúi.

Telihold kitágult, teljes, tiszta ereje segíti az Ősök napja kinyílását is. Már elvékonyodtak a láthatatlan, más világ hártyái. Szerintem néhány napja így van. Erősen éreztem apai Nagyanyám jelenlétét. Vele még mindig kapcsolatban vagyok. Megkívántam a tejeskávét sóskiflivel. Ő mártogatta így kiflijét, mert már foghíjas volt a drága akkor. Kedvencemmé vált, de már egy ideje nem éltem vele. Két napja erőteljesen jött be az íz, a kép és Nagyanyám szeretete. 

Neked eszedbe jutott egy eltávozott szeretted, akivel különleges kapcsolatod volt/van? 

Útban hazafelé vettem mécsest és ma régi barátnéimmal összeülünk egy kis tökfaragásra. Anekdotázunk közben a régiekről... Készítek helyet a pajtában és valami fűtő alkalmatosságot is eszközölök. Itt fogunk faragni. 

 

 https://youtu.be/pdFQVoVp-k0

 

Erőtelten lépj az újba! Ha teheted csendesedj ma el és keríts időt az ünneplésre!

 

Festmény: Renee L. Lavoie - The Icy Blue Dragon

Szólj hozzá

Hold Ünnep