2020. okt 15.

Napi gondolat 20/10/15

írta: P.Gabriella
Napi gondolat 20/10/15

51f29b99-23b5-403f-a9c8-dbf1ac0f5a46.png

Mit is jelent ez nekem?

Jelenti a fizikai teret.
A tárgyakat, amik között élek. Ha sok szortírozok.
A helyet, ahol élek. Kert, közel mező, patak, tó, erdő.
A heti bevásárlást. Mit, mennyit, hol, vásárolok? Mibe teszem a bevásárolt élelmet?
A napi szintű mozgást. Egy séta is mozgás. Nem mindig jön össze, de igyekszem.
Mit eszek, iszok. Mennyit?

Jelenti a lelki jóllétet.
Megbocsátok, amikor eljön az ideje.
Minden nap életre hangolva ébredek. (Tegnap pl. megköszöntem, hogy fél órával többet tudtam aludni {2:44}, ma már 3:23-kor ébredtem �.)
Táplálom magamban a derűt. Apró rácsodálkozásokkal, ébresztve magamban a gyermeki énem.
Mindent, ami rajtam kívül jelenik meg, megköszönöm és visszaküldöm a feladójának.
Befogadom a hasonló értékrenddel rendelkező embereket, mert a közeg amiben élek, akikhez csatlakozom, nagyon fontos.
Szembe nézek Önmagammal még ha fáj is. Elfogadom minden tulajdonságom. A kellemetleneket � igyekszem uralni.

Jelenti a Szellemi teremtést.
Kiválasztom magamnak a Teremtett térből azt, amit látni szeretnék a világban. Támogatom szellemi erőmmel és munkálkodom ebben a térben is. Közben tiszteletben tartom mások szabad akaratát.
Elfogadom az Élettől, ha segít.
Minden este átnézem a napomat. Kitisztítom, elengedem a felesleget, ami hátráltat. Megnézem, hol hibáztam?! Megnézem miben lehetnék még jobb?!

Olyan munkám van, amit szeretek csinálni. Amiből a legkisebb idő és energia ráfordítással meg tudok élni. Ehhez csökkentem az igényeimet, amíg még komfortos számomra. Ezek miatt jut idő magamra. Bele tudok állni a vállalt feladatomba és lelkesedéssel végzem.

Minden nap, adok.
Minden nap megajándékozom magam.
Minden nap örülök valaminek/valakinek.
Minden nap csinálok valamit, amitől boldogabb leszek.

SZÉP JÖVŐT!

Szólj hozzá

Változás Élet Mozgás Egészség Természet Bölcsesség Test-Lélek-Szellem Paradigma váltás Új minta