2024. júl 29.

Ilyen olyan portál

írta: P.Gabriella
Ilyen olyan portál

img_1356.png


Az klassz, hogy 888 portál,meg Szíriusz közel…főként, hogy álmodjuk meg az ‘isteni jövőt’.
De mi van akkor, ha éppen véres szemmel ülsz a sarokban este, mert NEM TUDSZ ALUDNI, nem ám álmodni?!
Ráadásul olyan üres vagy, hogy nem az ‘isteni jövő’, de totál semmi sem jut eszedbe…csak hogy aludnál már végre…álom nélkül…😂😅
…aztán fejbe kólint a hajnal és leszedálódsz…😄
…aztán meg először ez a szép vers jön szembe veled:

Mary Elizabeth Frye - Ne jöjj el sírva síromig

Ne jöjj el sírva síromig,
Nem fekszem itt, nem alszom itt;
Ezer fúvó szélben lakom...
Gyémánt vagyok fénylő havon
Érő kalászon nyári napfény,
Szelíd esőcske őszi estén,
Ott vagyok a reggeli csendben,
A könnyed napi sietségben,
Fejed fölött körző madár,
Csillagfény sötét éjszakán,
Nyíló virág szirma vagyok,
Néma csendben nálad lakok
A daloló madár vagyok,
S minden neked kedves dolog...
Síromnál sírva meg ne állj;
Nem haltam meg, nincs is halál.

…és elgondolkozol, hogy a halál, a halottaink is éppen olyan illúzió, mint maga az álmodás, vagy bármi más, amit éppen játszol…   
Nem kell mindig a toppon lenned!  
Nem kell mindig ‘csatornáznod’! 
De  mindig be kell állj a középpontodba, az EGÉSZedbe és ebben jól kell érezd magad, mégha üres is vagy…az egy igen jó állapot! 

JÓ ÉBREDÉST!

Aki esetleg angolul, annak ez - Cosmic Frequency News 28 July 2024

Szólj hozzá

Változás Egészség EGY Illúzió Test-Lélek-Szellem Új minta