2020. aug 02.

Ima egy emberért

írta: P.Gabriella
Ima egy emberért

Ha úgy gondolod, hogy szeretnél valakinek segíteni, de te már kevés vagy hozzá, ajánlom ez imát...én is használom. 


“- Légy vele Istenem, és engedd, hogy visszataláljon Hozzád és önmagához. Engedd, hogy rátaláljon a hozzád vezető útra, és soha többé ne térjen le róla! Ébreszd őt fel, ébreszd fel magadat benne, Istenem, mert benne is Te lakozol, és Neked kell benne felébredned ahhoz, hogy ő felébredjen, mert az én erőm nem elegendő már. Magának kell tudatosulnia, különben elvész, és Te ismered az egyetlen lehetőséget, hogy téged Uram, Istenem, magában újra felismerjen. Most úgy érzi, mindenki magára hagyta, meggyőződése, hogy én is elhagytam. Mindenkiben csalódnia kell, mindenkit fel kell adnia annak érdekében, hogy téged megtaláljon, hogy újra Benned tudatosuljon, hogy öntudatra ébredjen. Te tudod, Istenem, hogy a megmentése érdekében nem látok más kiutat. Szeretetemet nem tudom, és nem is szabad kimutatnom iránta. A maga erejéből kell visszatalálnia Hozzád. Én csak gyenge ember vagyok, uram. Te viszont Isten vagy, maga a szeretet, Te jobban szereted őt, mint ahogy én tudnám valaha is szeretni, Te, Istenem, mindig vele vagy, és mivel nekem most ilyen kíméletlennek kell lennem vele, Te szeresd őt isteni szereteteddel! Vigyázz rá, óvd meg attól, hogy e küzdelem során, amikor ezeket a nehéz próbatételeket kell kiállnia, végérvényesen elveszítse az egészségét. Tudod, hogy az egészsége ellen is azért vétkezik, mert nincs önbizalma, mert lelkének tudatosulatlan részével meg akar halni, meg akarja magát semmisíteni. Óvd meg őt, nyisd fel lelki szemét, és ne hagyd magára... ne hagyd magára... ne hagyd magára...”

 

Elisabeth Haich - Beavatás (részlet)

Szólj hozzá

Ima