2020. jún 13.

2016-2020- ban kapott látomások, álmok használata

írta: P.Gabriella
2016-2020- ban kapott látomások, álmok használata

13632e1f-82e7-40da-aca5-ab8327fe0a9a.png


Én egy alapjában véve ésszerű és célszerű alkat vagyok.
Mindent ki kell próbálnom, hogy tudjam működik.
A szellemi munkával is így történik. Az elvont dolgok, amiket nem tapasztalok, azt meghagyom másoknak.
Talán ezért, talán önkorlátozásból, de nincsenek nagy terjedelmű és rendszeres álmaim, látomásaim. Rádadásul, ha vannak is, szeretem őket magam értelmezni. Talan két-három ember van, akiknek kikérem a véleményét, de már ők is tudják, hogy ritkán hallgatok arra, amit ezekről nekem mondanak. De van olyan, néha. ☺️
DE!
Amik voltak és vannak, azok mindig előrevisznek.
Már négy éve kapok egyfajta előrejelzéseket. Ezek nem annyira kellemesek és sok munkát adnak nekem.
Ami állandó, a figyelmeztetés a felkészülésre.
Olyan fél éve kapom, hogy készítsek magamnak egy olyan kosarat, amiben magas hatóanyagú és azonnal használható fájdalomcsillapítók és légzést könnyítő szerek vannak. Minden segítséget megkapok ehhez úgy szellem, mint fizikai szinten is. Még a nagyon mérgező növények is helyet kaptak ebben.
Most gyakorlom, kutatom, vizsgálom ezeket.
Hogy szükség lesz-e rá, hogy használni fogom-e ezeket, azt nem tudom. Az idő értelmezése más itt a földön, mint egy másik dimenzióban, ahonnan a megtapasztalásokat kapom.
De a megkapott erőt, lehetőséget használnom kell, különben minek kaptam?

Szólj hozzá

Változás Álom ÉN Gyógynövény