2019. nov 25.

Hold? Nap?

írta: P.Gabriella
Hold? Nap?

 99babc85-23cf-476b-80b2-cac9cd13f0c6.jpegMeglepő dologra világosodtam meg a minap. Tudom, hogy sok embernek nem nagy dolog, de nekem igen. Mostanában amúgy is rengeteg gondolat rabságból sikerült kitörnöm, megszabadulnom. 

 Hétvégi, nyugodt, kiegyensúlyozott ébredés után voltam. Elmélázva tekintettem fel az én oldalamon lévő falfelületre, ahol csak egy Hold szimbólum van. Teljesen zavart, aztán hirtelen tisztult lettem. Mindez néhány pillanat alatt. Aztán átnéztem a másik falra és megkönnyebbülve láttam meg a Nap szimbólumot. Megértettem valamit. Valami olyan gátló és mindig ebbe a gondolat menetbe vissza-visszahúzó gátat, kötést, amiből ezidáig szabadulni nem tudtam.

 Tini éveim, aztán felnőtt nő éveim is egyfajta kiegyensúlyozatlanságban teltek el. Soha, szinte két hónapra sem ált be a havi virágzásom a Hold ciklusa szerint. Míg nőgyógyászhoz jártam, mindig aggódó szemek kísértek, amiért néha másfél hónap múlva,  néha pedig egy hónapban többször is beköszöntött a véres virágzás. A ciklus beálltát nem segítette a várandósság, majd a szülés sem. Pedig teljesen normálisnak vettem ezt is, mint minden hormonális, vagy női megnyilvánulást a testemben. Ha nem vizsgálnak, vagy nem mondják, nekem így lett volna rendben mindig. Négy gyermek vilárgrajötte sem segítette a rendszeres beállást. Pedig okosoktól hallottam, hogy az mindig megoldja... Nálam nem jött be. Túl sokat nem foglalkoztam a problémával, mert csak orvosaimnak okozott fejtörést, nekem nem. 
0dd84e35-9a8e-4887-ae23-0f33e71328f7.png
 Aztán elérkeztem úgy tíz éve az életem fordulópontjára, amikor teljes egészében kitöltötte a napjaimat a tudatos fejlődés, önmagamban való változás. Újra előjöttek a gondolatok, hogy valami nincs velem rendben. Akárhány nőiséggel kapcsolatos könyvet, magazint női blogot olvastam, és néztem filmet, mindben azt erőltették, hogy a Nő, az a Hold. Amit annyit jelent, hogy gondoskodó, befelé forduló, Jin, törékeny, kreatív...satöbbi, satöbbi.

 Aznap reggelre viszont megszületett egy új látásmód bennem. Igazából már régóta tudtam erről és tanítottam is, de magamban nem fedeztem fel ennek a fontosságát.
 Én Nap vagyok! Sugárzó Yang, tüzes,  határozott, kifelé megnyilvánuló. Hűha! Aztán tovább gondoltam. Nem. Nap is és Hold is vagyok. Élethelyzettől függ. Már régóta azon dolgozom, hogy a bennem lévő hím és női energiák egyensúlyba kerüljenek. De eddig az egyszerű pillanatig ez nem volt világos. Akarattal próbáltam magam mindig arra ösztökélni, belekényszeríteni, irányítani, hogy a holdciklussal tudjak nyílni és elhalni méhem legbensőbb folyamatában. Tisztelem a Holdat, de tisztelem a Napot is. Nem kell választanom köztük. Megélem mindegyiket éppen akkor, mikor szükségem van rá.  
 
 Szerencsére annyira nem érintettek meg ezek a belső néha-néha fellobbanó kérdések, hogy megbetegítsem magam vele. De látom és tapasztalom, hogy nagyon sok nőnek megbetegszik a teste. Ciszták, hormonzavarok, daganatok, méhszájsebek, frigiditás, változó kori problémák tengere ragadja el a nők egészséges gondolkodását egy megbetegítóbe. Itt ajánlom fel segítségem, ha gyógynövény segítségre van szükséged, vagy netán részt vennél Boldogasszony köreimen. Olyan bensőséges, alkotással, lelki megkönnyebbüléssel teli összejövetelek ezek, ahol bizton találsz megoldást vagy tőlem, vagy a résztvevő nők valamelyikétől, vagy sikerül kapcsolódnod egy olyan térhez, ahol megleled magadban a megoldást. 

 

 Szóval mindig van új a nap alatt, csak ne akarj szélsőséges lenni. A hirtelen bevillanásoknak adj teret és gondolkodj el, hogy miért jelent meg!? Vagy az ember, aki jelen van az életedben jelenleg, újra és újra ugyanazzal a benned megjelenő problémával szembesít, amivel már sokan mások? Nem véletlen? Tudtál változtatni magadon azóta? Vagy megint csak eggyel több piros, villogó gomb lett rajtad, amit bárki kényére kedvére nyomogathat rajtad? Minden tőlünk függ, minden megoldás bennünk van. Ezt ne feledd!

Szólj hozzá

Hold Változás Boldogasszony ÉN Gyógynövény Nő-férfi Anima-Animus