2019. feb 25.

Somlósi Lajos - Rügyező hagyatékunk - A rügyelixírek életújító ereje

írta: P.Gabriella
Somlósi Lajos - Rügyező hagyatékunk - A rügyelixírek életújító ereje

covers_323448.jpg

Pár éve meghallgattam Somlósi Lajos - Rügyelixír hanganyagát. Már akkor tudtam, hogy nekem ilyennel kell foglalkoznom, de úgy éreztem, hogy nem vagyok még felkészülve rá. Még sok munka állt előttem.

Aztán a minap szerettem volna feltalálni a fákról írt könyvét. nem találtam. De, megtaláltam ezt. Persze sehol sem lehetett megvásárolni, ezért a szokásos antikvarium.hu oldalon előjegyeztettem. Mit mondjak. Ez volt az a könyv, amit a leghamarabb megkaptam. Három nap múlva jelezték, hogy megvan. Máskor van, hogy három éveket is várok egy könyvre. Úgyhogy leszögeztem magamban, hogy ez a könyv valami olyat tartalmaz, amire szükségem van és amivel dolgoznom is kell. 

Mikor a csomagolás nélkül egy nyugodt helyen kézbevettem, éreztem ahog elönt az aha élmény. Amint belelapoztam, elkezdtek legördülni halkan a könnycseppek az arcomon. Katarzis volt.  

Napjainkban ​soha nem látott mértékben nő az öngyógyítás és az ezoterikus műveltség utáni vágy. A rügyek ásványi anyagokat, nyomelemeket, enzimeket és hormonokat is hordoznak. A rügy a legelemibb élettani létenergiákat mozgósítja, hordozva a növény teljes fejlődéstörténetét, jövőbeli fejlődését térben és időben. A teremtés rendjét tükröző természet megfigyelése által megnyílik a növények és a növények hordozta őstudás információs csatornája. A rügyek magzati őserejének glicerines áztatmányba való átvitele a régi hagyományokban már ismert volt. A régi időkben a glicerin helyett mézet, alkoholban jól oldódó növényi olajakat, illetve állati eredetű tisztított zsiradékokat használtak. Ma a növényi eredetű glicerin használata a legkézenfekvőbb és kiváló eredményt nyujt a hármas oldáshoz. Ellenben néhány növény esetében, főképp súlyos betegeknél, ma is a mézes oldást javasolják. Ilyen például az aloé elixír, ha azt súlyos betegségeknél használják. A növényi elixírek készítése az egyik legnagyvonalúbb és legkifinomultabb lehetőség a növényvilággal való párbeszédre és az egészség ujrateremtésére. A növényi elixírek készítője nem áll meg a rossz megállításánál, vagy jóra fordításánál, hanem maga a jobbá válás a cél. Ha a tudat változik, akkor a világ is változik.

moly.hu

Szólj hozzá

Gyógyítás Olvasmány