2018. aug 11.

Nagyboldogasszony napi alkotás Újholdkor

írta: P.Gabriella
Nagyboldogasszony napi alkotás Újholdkor

n.JPG

A nyári kánikulából, reggeli nyári záporral felfrissülve kezdhettük ezt a szép napot. A közös ebéd után eldöntöttük, hogy az előzőekben kiírt tavi ünneplés helyett itthon maradunk és itt alkotunk, örömködünk. Elmentünk a falu szélére csavart fűz és egyéb száraz ágakat gyűjteni. Otthon kipakoltunk mindent az asztalra és kezdődhetett. Otthonvédő álomfogó volt a terv.

Teljesen különböző alkotások születtek. Mindenki csűrte-csavarta, ahogy bírta.

img_6339.JPG

img_6341.JPG

img_6344.JPG

Az Lyo ősi jele, biztos a legmegfelelőbb erőket fogja bevonzani.

img_6340.JPG

n1.JPG

n2.JPG

Elefánttal megtoldva, biztos erős védelmező lesz.

img_6338.JPG

n4.JPG

n5.JPG

Az alkotás kortól független...és a csoda hat.

img_6377.JPG

img_6378.JPG

img_6381.JPG

Talán a négy elem + a szeretet? Mindenesetre elkészült és egy otthont fog ékesíteni.

n3.JPG

Varjú társ, újra megjelent és ékesítette a saját álomfogómat a hármasság jegyében. 

Kérésre elmondtam, amit én tudok Nagyboldogasszonyról, az erejéről, a Hét Boldogasszony Útról. Elmondtam, hogy ez a nap is, mint a többi nem kívül, hanem belül születik meg. Az alkotás, a viccelődés, nevetés és mély beszélgetések, csak segítenek benne, hogy könnyebben megjelenjen a bensőnkben is az erő. 

Elhangzott egy édes történet is:

- Az állatkerti táborban születettek ara papagájok. - 1. személy.

- ...és szoptatta őket az anyukájuk? - 2 személy.

- Igen. MADÁRTEJJEL. - 3. személy.

Hihihi...

img_6376.JPG

Elkészítettem a tejáldozatot, mely az Istenanya jelképe ősidők óta. Áldást kértem minden jelenlévőre és kicsorgattam a földre az áldozati italt. 

Hittel teli ünneplést!

16_2.jpg

Szólj hozzá

Boldogasszony Kézműves