2018. júl 09.

SZER

írta: P.Gabriella
SZER

Először vettem részt ilyen kellegű SZERtartás szervezésében. ...és először vettem részt nem csak résztvevőként, hanem részvezetőként is. Ez nem egy nagy titulus, mindössze én már felvállaltam az erőmet, belehelyezkedtem és ebben szerettem volna és szeretnék segíteni azoknak, akik szintén megakarják ezt tenni. Remélem, hamar mindenki ugyanoda jut el. Mert egyenlőként a legjobb megélni ezeket az élethelyzeteket. 

Minden folyamat egyértelmű volt mind előtte, mind közben. Az érzés, hogy hazaértél...hogy otthon vagy, végig megvolt a nap alatt. Hogy akik körülöttem ülnek, részesei a lelki életemnek már ősidők óta. 

Vettem már részt vezetett meditációkon, jurtás elvonuláson, úgymond beavatásokon, de egyik sem volt olyan, mint ez. Mert érzed, hogy eljutottál egy pontra, Ahonnan már nem is biztos, hogy kell tovább menni. Csak meg kell élni. ...és eljön az az idő, amikor már talán érzed, hogy tudod magad adni, hogy van ismereted, hogy kishitűséged kicsit háttérbe vonult és felvállalod Önmagad úgy ahogy vagy. Nekem most jött el teljesen. Nem mondom, hogy titokban nincsenek magamban kételyek, de ez egy egészséges kétkedés. 

Itt megismerhettem egy olyan 20 éves fiatalembert is, aki saját dalszövegévél és zenéjével örvendeztetett meg minket. Ő tartotta a Qi Gong vagy Csikung gyakorlatsort is nekünk. 

Édesanyja volt a házigazdánk, aki a kényelmet és otthont varázsolta oda nekünk. 

Drága barátnőm meglepett minket egy ajándékkal. Mindenki húzhatott a zsákocskából. Ez volt benne:

sz.JPG

Hogy én mennyire örültem ennek! Bár megköszönni elfelejtettem...csak tátottam a szám és belül megindult valami, ami nem is állt meg másnap délelőttig. Belekerült az amulett is, úgyhogy teljes. Annyira összeállt a kép, annyira összeillet minden!

A harcosok nem azok, amit te gondolsz róluk. A harcos az nem valaki, aki küzd, mert senkinek sincs meg a joga, hogy elvegye más életét. A harcos számunkra az, aki feláldozza magát, a többiek javáért. Az ő feladata, hogy törődjön az idősebbekkel, a védtelenekkel, és azokkal, akik nem képesek ellátni saját magukat, mindenek felett a gyerekekkel, akik az emberiség jövői.

Ülő Bika

Minden teremtmény rokon földön, vízen, levegőben, és a Lakoták biztonságban érezték magukat köztük, néhány állat pedig olyan közel ment az emberekhez, hogy egymás nyelvét beszélték. A régi Lakota bölcs volt, tudta, hogy az ember szíve a természetből kiszakítva keménnyé válik, a fejlődő, élő teremtmények tiszteletének hiánya pedig hamar az emberek tiszteletének hiányához vezet.

Luther Álló Medve

Ősi jelek összehasonlítása. James Churchward The sacred symbols of Mu / Mu szakrális szimbólumai és az indián őslakosok jeleinek azonossága. 

osi_jelek.JPG

Ajánlom olvasásra Csicsáki Jenő - Mu, az emberiség szülőföldje című könyvét, amiben ez a kozmikus szimbólum is található.

images_18.jpg

Köszönöm, hogy részese lehettem, köszönöm, hogy engedtétek.

Szólj hozzá

Idézet Tudatosság Meditáció ÉN Test-Lélek-Szellem Tanítás