2018. júl 05.

Jelek a testen

írta: P.Gabriella
Jelek a testen

 

tetko1.JPG

Változok, változnak az idők. Általában ellene voltam a tetoválásnak. Gondolom azért, mert divat lett és meggondolatlan, hülyeségeket varrattak az emberek magukra. Eszemben sem volt a testemre bármiféle jelet tetetni. Bár az "őskorban" lett már egy mini valamim, de azt nem tartottam komoly dolognak. Na ez volt az a kamaszos hülyeség.

Éppen a ködös Albionból értem haza, ahol is Glastonburyben tölthettem egy napot. Ez egy ősi és jelenleg is működő Istenanya kegyhely. Érdekes dolgok voltak ott és egyáltalán nem olyanok történtek velem, amire számítottam volna.

Szóval itthon voltam...fáradtam, büdösen. De valami azt súgta vegyek elő egy papírt és ceruzát.

...és elkezdtem rajzolni. Én nem vagyok egy rajzművész, sőt inkább úgy mondanám,hogy szerencsére eltévedtem az úton ez irányban. De most futott a papíron a ceruza. Nem művészi rajz készült, hanem egy mélyről jövő, ősi érzés ragadott meg. ...és ez lett belőle. Mindennek van jelentése. Ősi szmbólumok, rovás írás.

img_5493.JPG

Alulról felfelé haladva:

Az Ősvízből, Ősmamából, Tiámatból jövő erő. mely örvénylik és állandóan forog.

img_5492.JPG

Pont nem látszik, csak a nagy képen, de a lefelé hajló harang alakú, íves vonal egyfajta védelem. Pont a veséim felett van.

Középen a függőleges és vízszintes tengely origójában az IO centrikusság, avagy test-lélek-szellem egysége. Körülbelül a szívcsakra magasságába került.A vízszintes vonalon a bal, múlt és jobb, jövő állandó mozgása, változása érzékelhető.

etko.JPG

Felfelé haladva a függőleges tengelyen két oldalra törő, rézsútos vonalon rajta az-IS-IS rovás. Mert nem feltétlenül kell választani. Lehet ez is és lehet az is. Istenanya támogatásával, aki Isis. A kék rovátkák a Hét Boldogasszony út létrája, mely hasonlít az Arvisura hét mennyéhez. Végig kell lépdelni rajta, hogy elérj és fejlődj a Valósághoz, amit a keresztben álló jel szimbolizál. Mikor ezen átjutottam (maya) haladok tovább, hogy elérjem a Mindenható Egyistent. Mind fizikai megnyilvánulásában, mind megnyilvánulatlanként. A három pont a továbbot jelenti, amit még nem tudok. 

A kígyózó csík alulról fölfelé egy sárkányt akart volna szimbolizálni, vagy egy sárkánykígyót. Úgy éreztem, hogy többszörösen sérült gerincemet megtámogatja és erőt ad neki. 

Nagyon érdekes dolog volt, hogy az egész napos böködés alatt szinte nem is ettem. Tetováló barátnőm azt mondta, hogy ez teljesen normális. mert az erő a böködések felé ment el...és a böködés erősíti az immunrendszert. ANNAt megtalálod, ha te is úgy döntesz, hogy egy meditatív, ráérzős embert szeretnél, aki jeleket hagy a testeden. Itt is: ANATUR

Jó érzéssel tölt el és örülök neki. 

Szólj hozzá

Élet Boldogasszony Istennő Mágia ÉN