2018. jún 10.

Meggy - levendula ízesített víz

írta: P.Gabriella
Meggy -  levendula ízesített víz

v_2.JPG

A meggy jótékony hatásai érvényesülnek ebben az ízesített vízben. Magas A-vitamin, mindenféle B-vitamin, sok vas, kálium összetevőkben. Bordó színe utal rá, hogy antioxidáns tartalma is magas, ezért szív-, vérkeringési problémákra javallot. Kálium tartalma miatt, ami vízhajtó, az ödémásodásra kiváló. Széklet lágyító, de túlzott mennyiségben hasmenést okoz. Hatékony stimulálja az ösztrogént, ezért változó korban nőknek a hormontermelés megbomlása miatt kedvező.

A levendula fájdalomcsillapító, görcsoldó, nyugtató, idegrendszert erősítő szer. A túlzottan igénybe vétel (idegeskedés, túl pörgés, álmatlanság) miatt kialakult fejfájás hatásos szere, de pillanatok alatt nyugtatja is a szervezetet. Gyulladáscsökkentő, vírusölő.

A meggy - levendula párosítás kiváló szívbetegeknek, vagy csak sokat idegeskedőknek. 

Kimagoztam a meggyet...kicsit meg is nyomogattam és beledobtam a levendula virágot is. Feleresztettem tisztítot  vízzel és állni hagytam pár órát. Lehűtve fogyasztottam.

Egészségedre!

ix-chel.png

Szólj hozzá

Ital Gyógynövény