2018. ápr 15.

Meggyvirágos zöldlé

írta: P.Gabriella
Meggyvirágos zöldlé

img_3531.JPG

Van egy kedvenc, meggy-tündér fám. Mindig valami jót ad nekem. Ilyenkor tavasszal, virágernyő zuhataga alatt szoktam a nyugágyamban olvasni, pihenni. Nekem Szent-fa, mert ide jövök ki, mikor bánat ér, vagy nagy öröm. Itt rakom le a nagy érzéseket, ürítem ki magamat, hogy újra befogadóvá váljak. A FA kedvesen fogadja és átforgatja ezeket. Ha nincs bajom, akkor én adok szeretet Neki. Selyem szalagokkal szoktam felöltöztetni, hálám jeléül. 

img_3529.JPG

Idén gondoltam, hogyha a meggy szára jó gyógynövény, akkor a hófehér 5 szirmú virága (szárastul) is az. Ilatta zsongít. Egy apró marokkal szedtem fámról, elaltatva Őt és elkérve tőle. 

...vizenyő, csúz, szívbántalmak, légcsőhurut gyógyítására és élvezeti teának használják.

Szalai Miklós - Halimbai füveskönyv

Szóval akinek ilyen problémái vannak, fogyassza bátran és frissen!

meggyviragos_zoldle.JPG

A zöldlé összetevőit ITT találod.

Egészségedre!

Szólj hozzá

Ital Gyógynövény