2018. jan 30.

Szinkronicitás

írta: P.Gabriella
Szinkronicitás

 

5-19-chris04.jpg

Jó reggelt! Itt Chris beszél, a vadász. Szeretnének hallani egy jó kis vadászkalandot? Ne is reménykedjenek! Egy szarvas a célkeresztben volt, de nem tudtam lelőni...Miért?

5-19-chris02.jpg

Talán átváltoztam volna egy kedvesebb, jóságosabb, pacifistább, kevésbé halálos Chris Stevens-é?

Nem talált.

Mert később a gerincnél leterítettem 6 db nagyon édi, fehér nyuszikát. Egyszerűen nem tudtam leszedni.

Miért?

Talán a szeme...

10568609071134.png

 

De ezzel még nincs vége, mert mikor hazaértem kies kúriámba, a bejárat előtt találtam egy csodálatos, teli üveg, jófajta Buckhorn-t (Bakagancs).

Mi más lett volna, igaz? 

Szarvas whisky.

Mi az összefüggés?

Talán cserébe, hogy nem puffantottam le a szarvast, ez valami karmikus kölcsönkenyér?

Bárki tette is oda a whiskyt, kérem havjon fel, hogy megköszönhessem...és árulja el azt is, hogy miért pont tegnap?

3da7ca206f2fd07dd7cdcc27580b975a.jpg

(Chris ekkor még próbálkozott csalival kint az erdőben az almával, ekkor egy 50 dollárost talált. Aztán egy zsák takarmánnyal, ekkor beesett a puskája a jéghideg vízbe, ahová utána ment, de nem találta. Összefagyva, melegedve a szinkronicitás jutott eszébe. Gabi)

Jungnak volt egy elmélete. Szerinte a véletlenek, véletlenül sem véletlenek.

A szinkronicitás a nem véletlen véletlen elmélete. 

Jungnak volt egy betege, aki elmesélte az álmát, ami nagyon jelentősnek bizonyult a későbbiekben. Egy bogárról. Abban a pillanatban, amikor a nő kiejtette, hogy bogár, Jung ezt hallotta: az ablakon.

ale84.jpg

198 dolcsi. Ennyit fizetett Roy bácsikám a Winchesterért. 350-be került helyrepofozni. Bár a családi ereklyék ára felbecsülhetetlen.

A másik oldalon ott van a whisky és a talált 50 dolláros, amit elköltöttem az almára és a takarmányra. Pénzügyi szempontból uram maga sokkal jobban járt nálam.

Mi ebből a tanulság?

Hagyd abba míg nem késő?

Tudd, hogy hol a határ?

Talán a bácsikámnak volt igaza, aki azt mondogatta az öregemnek minden rablás előtt, hogy: addig jár a korsó a kútra, míg el nem törik.

Talán szarvasúrnak mindvégig ez volt a célja: a puska. Majd legközelebb haver. Mindenesetre vadász társaim legyetek résen! Van kint egy dörzsölt, nagy vad...puskával.

Miért éppen Alaszka? (5. évad, 19. rész)

Chris kalandja (érdemes megnézni)

Szólj hozzá

Élet Tanítás