2018. jan 28.

Füstölés

írta: P.Gabriella
Füstölés

img_2253.JPG

Meg kell valljam, hogy pár éve még nagyon szerettem a különböző készen vett füstölőpálcikákat. Igyekeztem az akkori tudásom szerint a legjobbat és a legminőségibbet (ezt ár alapján döntöttem el) venni. Sajnos az ár is becsapós, mert attól még kaphatsz otthonra egy klassz kis szintetikus szagot és füstöt. Ráadásul hatása is semleges (ha éppen nem káros), nem hozza ki a növény áhított tudását.  

img_2265.JPG

Balról jobbra a képen látható füstölők - Zsálya, Szantálfa, Ökörfarkkóró, Cédrus, Fekete üröm.

A zsálya nagyon jó tértisztító és auratisztító. Nagyon erős növény. Teljesen rendbe rakja a teret. Persze a kérést fel kell tenni hozzá, hogy mi az amit szeretnénk. 

A szantálfa kinyitja a szívet és a harmadik szemet.  Kellemes barát az intim percekben is. Úgy érzékeltem, hogy nyugtatja az elmét, így meditáláskor sűrűn használom.

Az ökörfarkkóró levél rúd nagyon jól gyógyítja és helyrehozza a légzőszerveket. Akár közvetlenül is belélegezhetjük. Gyermekeknek ne használd!

A cédrus füstölő a belső tisztulás segítője. Erős védelmező és bevonzza jó entitásokat. Indiában azt tartották, hogy ajtóra lógatva behívja Istent a házba. 

Végül a fekete üröm. Álom gyomnak is hívják, mert ösztönzi az álmodást. Az ősi kultúrákban jövendölő szertartásoknál is használták. Segít a szellemvilág nyilait eltüntetni a gyógyítónak az áldozatból. 

img_2266.JPG

A rózsa kedvenc növényeim közé tartozik. A rózsaszirmokat begyújtott szénre szoktam szórni. Elképesztő ahogy pillanatok alatt harmonizálja a teret, megnyugtatja a szívet, a gondolatokat és egyszerűen csak jóságot érez az ember. A szerelmesek barátja is. 

fustoles.JPG

Persze én is használok még sokféle füstölőt, de ezek a leggyakrabban előtérbe kerülők. Mindig mondok hívást a megfelelő helyzetben. Attól függően, hogy gyógyításra vagy tisztításra szeretném. 
Sosem keverek mindenféle növényt össze. Tudatosan választom azt az egyet, amire szükségem van. Láttam már össze-vissza kevert csini-vini füstölöket. Ezek több kárt okozhatnak belégzesnél, mint jót. 

 

Szólj hozzá

Mágia Gyógyítás Gyógynövény