2017. dec 26.

Mi kell az egyensúlyhoz?

írta: P.Gabriella
Mi kell az egyensúlyhoz?

dprrsc2xcaablhn.jpgMyoko Shida egy rendkívül érdekes egyensúly gyakorlatot mutat be. 

Egy barátom ezt írta a videó alá: "Ha egyensúlyban vagy önmagaddal...tiéd a világ..."

Feltettem magamban a kérdést, hogy mi hoz egyensúlyt az életbe? Mi hoz harmóniába úgy, hogy test-lélek-szellem egységében tudj lenni?

Végigélve, most már többször is ezt a mutatványt arra jöttem rá, hogy nagyon összetett az egész. Figyeltem magam.

Mikor kivette a tollat hajából, érdeklődve figyeltem. 

Mikor megláttam az építő elemeket, a szépség fogott el és nehézsége az építménynek.

you-wont-believe-your-eyes-seein.jpg

Mikor fejére tette, a csúcsot éreztem a feszültséget és tapasztalást.

images_15.jpg

Mikor elengedte és áthelyezte a terhet, megkönnyebbülést éreztem.

z15695678q_miyoko-shida.jpg

Mikor a végén leemelte a tollat feloldás következett be bennem. Megérkezett a megoldással együtt. 

Hát nem ilyen az élet? Nem ilyen az egyensúlyhoz vezető út?

maslow-tk-1024x838.jpg

Még pár fontos dolog. De ehhez meg kell élned az életedben ami ide vezet. Erre egy másik barátom adott megoldást a Maslow piramissal. Minden fizikai szükségletet is be kell építenünk az életünkbe, hogy az egyensúlyt meg tudjuk élni. Maslow élete végén kicsit átértelmezte a piramisát. Itt olvashatsz róla.

Szólj hozzá

Élet Test-Lélek-Szellem