2017. dec 16.

Melegítő italok 3. - Tejvirág / Flower Milk

írta: P.Gabriella
Melegítő italok 3. - Tejvirág / Flower Milk

img_1089.JPG

Kicsit ramaty állapotba kerültem, ezért törtem a fejem, hogy mi is lendíthetne a kedélyemen. 

img_1082.JPG

Mindenképpen gyógynövények jöhettek csak szóba. Mire is volt szükség...hangulatjavítás, melengető érzés, köhögés csillapítás.

Sok gyűjtött virágom van. Ezért Hozzájuk fordultam.Készítettem egy zabtejes, virágos, gyógynövényes italt.

img_1087.JPG

Tejvirág

1 csésze zabpehely,

egy kis marék szárított növény (körömvirág, rózsaszirom, zsályalevél, málnalevél, levendulavirág, kamillavirág),

3 dl forró víz,

1 kávéskanál kókuszolaj,

loncméz ízesítésre.

A zappelyhet, gyógynövényeket leforrázom a vízzel és letakarva 10 percet hagyom állni. Összeturmixoltam, majd leszűrtem egy sűrű szitán. Hozzákevertem a kókuszolajat is. Mézzel ízesítettem és kész. Ha túl sűrű, lehet forró vízzel hígítani. Szívem szerint tettem volna bele még virágport, de az nem volt éppen...

Olyan volt inni, mintha selyemmel simogatnák a torkom. Megnyugtatott és megmelegített.

Szólj hozzá

Ital Gyógynövény